AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Et familiemedlem har vært hos fotograf og tatt lettkledde bilder samt nakenbilder. Disse blir nå i tur og orden lagt ut på instagram (sladd over edlere deler). Jeg vet ikke hva formålet med fotoseansen er. Jeg er gammeldags av meg og forstår ikke helt poenget (men man trenger ikke å forstå alt her i verden). Er det ok at jeg ikke bemerker noe om dette? For jeg har liksom ikke noe positivt å si og da skal man vel holde kjeft? (Mener ikke om kroppen til vedkommende men det å ta slike bilder samt legge dem ut..) (Eller; for all del, ta slike bilder men må man dele dem med alt og alle?) Anonymkode: f2ee7...76e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Pass dine egne saker. Mennesker gjør som de vil Anonymkode: 26fd7...09b 1
solmåneogstjerner Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Du sier ingenting så lenge det ikke er din partner eller dine unge barn som har gjort dette. Du trenger selvsagt ikke å like disse bildene
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 7 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Du sier ingenting så lenge det ikke er din partner eller dine unge barn som har gjort dette. Du trenger selvsagt ikke å like disse bildene Da later jeg som ingenting 😊 Anonymkode: f2ee7...76e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Du trenger ikke like disse bildene når de blir lagt ut nei Anonymkode: 0c17f...d55
FantasDick Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Jeg har et sånt familiemedlem, jeg også. Bare ignorer - det gjør jeg!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 Du kan jo slutte å følge vedkommende på Instagram, så slipper du å se det i feeden din der. Hvis det noen gang skulle bli oppdaget, eller kommentert senere, at du ikke følger vedkommende, så kan du heller si årsaken da. Anonymkode: d64c4...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå