Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Håper noen kan svare meg på dette... Min far er alenefar og bortreist denne uken,derfor passer jeg barna. Nå er det ene barnet blitt sykt og jeg må bli hjemme fra skolen, problemet er at jeg ikke kan ha mer udokumentert fravær fra skolen. Spørsmålet mitt blir da om jeg kan ringe til min, eller barnets lege og få en sykemelding for i dag?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Det vet jeg ikke, men siden klokka er ett, ville jeg hivd meg på telefonen til legen for å spørre! Det tar tid å komme igjennom linjen på legekontoret av og til!!! Håper det går.
Pludre Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 Hei Vet dette er sent, men ta en titt her: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...rbarn_ssfamilie Lykke til !! Klem fra Pludre
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 takk for svar ringte til legen min, men de kunne ikke gi meg sykemelding, så eg får satse på at skolen viser meg godvilje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå