Gå til innhold

Registrerte meg på en bitcoin-side via plusspenger.no. Nedringt av ulike nummer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Av ren desperasjon for å tjene raske penger, leste jeg om bitcoin på plusspenger.no. I kommentarfeltet var det mange ferske tilbakemeldinger via Facebook profilene til folk som gir svært gode tilbakemeldingene. 

Jeg opprettet en profil via denne linken, med e-post og tlfnummer, og nå renner det inn av telefoner fra England. 

Jeg er svært skeptisk nå kjenner jeg. Flere som har registrert og opplevd det samme?

Anonymkode: 77c18...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefalte Plusspenger.no denne bitcoin-siden?

Anonymkode: 682fc...01c

AnonymBruker
Skrevet

Ja

AnonymBruker
Skrevet

gikk inn og har aldri hørt om dem men ehhh vil estimere at det erca 99.9999999% sannsynlighet for scam

så blir nok ingen 450 kroners timelønn på deg, er nok mer -450 kroner timen om du gir dem penger som skal "øke på magisk vis"

og de "facebook" postene, kan sikkert være andre kunder som har forsøkt det du har gjort og blitt lurt og sagt ting for å forvente penger uten atd e kom, eller bare profiler styrt av de som kjører siden

Lykke til

Anonymkode: 89edb...ae6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Kontakt Plusspenger.no og hør med de

AnonymBruker
Skrevet

Er Plusspenger.no et seriøst firma? Jeg har aldri hørt om de

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her er linken..

https://www.plusspenger.no/tjene-penger-bitcoin/

Ok har ombetsemt meg, etter å ha sett videon er jeg nå over til 100% sannsynlighet for scam/utnytting av idioter (ja sorry, du er en av idiotene, no offence .... )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, kan bli litt blåøyd når man er i pengeknipe.

Jeg har ikke gitt dem noen kortinformasjon. Kun fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer. Er jeg i knipe nå? Kan jeg bli utsatt for svindel når jeg ikke har gitt kortinformasjon?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gitt dem noen kortinformasjon. Kun fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer. Er jeg i knipe nå? 

Spørs hvor dedikerte de er

I verste fall får du noen falske regninger i posten/epost, og dersom du blir lurt av dem og betaler....så , blir du lurt...

Men dersom du er litt ekstra obs fremover og ikke gjør flere dumme ting, så går det nok bra

Aldri gi penger til slike folk, selv om de lover gull og grønne skoger

Får du inkassovarsel må du bestride det, er litt ork, men tviler sterkt på at de er såååå dedikerte, veldig usannsynlig

Ignorer telefoner og eposter med "tilbud" i noen måneder fremover, så gir de nok opp

Lykke til, gjerne fortell her om ett år hvordan det gikk ;) 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, kan bli litt blåøyd når man er i pengeknipe.

Jeg har ikke gitt dem noen kortinformasjon. Kun fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer. Er jeg i knipe nå? Kan jeg bli utsatt for svindel når jeg ikke har gitt kortinformasjon?

Ikke personnummeret vel?

AnonymBruker
Skrevet

Nei

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...