Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg var uansvarlig i yngre alder, og pådro meg selv en gjeld på over kr 300 000.

Dette blir ferdig nedbetalt i år, og lurer på om jeg må gjøre noe etter at alt er betalt? Gi beskjed? Eller forsvinner betalingsanmerkninger og jeg blir kredittverdig automatisk? 

Takk på forhånd. 

Anonymkode: eea09...af3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Bra jobba, nei om alt er innbetalt skal dem slette betalingsanmerkninger etc. Men kredittsjekk deg selv om en månedstid og ta kontakt med dem som evt har glemt å oppdatere. 

Anonymkode: 5a59a...e9f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Knallbra jobbet! Alle anmerkninger osv forsvinner av seg selv, du trenger ikke å foreta deg noe :) men som vedkommende over sier kan du godt gjøre en ringerunde

Anonymkode: 5badd...609

AnonymBruker
Skrevet

Takk! 

Da skal jeg ta en kredittsjekk av meg selv en måned etter jeg er ferdig med alt. 

Er så glad for å endelig bli ferdig. Er 28 år gammel, og kan spare opp til en leilighet!😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være du burde justere skattetrekket ditt litt. Det har sikkert vært lavere enn normalt pga du har drevet og betalt høye renter på gjeld i årevis. Skader ikke å gå inn på Skatteetaten.no og justere forventede betalte renter i år.

Anonymkode: 0a724...216

• Liker 3
Skrevet

Fantastisk bra jobbet med nedbetaling av gjeld 👏🏻 Lykke til med sparing!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være du burde justere skattetrekket ditt litt. Det har sikkert vært lavere enn normalt pga du har drevet og betalt høye renter på gjeld i årevis. Skader ikke å gå inn på Skatteetaten.no og justere forventede betalte renter i år.

Anonymkode: 0a724...216

Supert tips! Dette har jeg ikke tenkt over😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Vera skrev:

Fantastisk bra jobbet med nedbetaling av gjeld 👏🏻 Lykke til med sparing!

Tusen takk! Det skal bli så godt å kunne få ha de pengene man tjener for seg selv! 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Jeg gjorde det samme som deg for en stund siden, og alle anmerkningene forsvant av seg selv innen en uke. Men som nevnt over her, husk skattetrekket ditt! Jeg gikk på ei lita smell der. Juster opp sånn at du betaler litt ekstra i mnd resten av året så er du nok sikret. De får du jo evt tilbake:)

Anonymkode: c6fee...c47

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Jeg gjorde det samme som deg for en stund siden, og alle anmerkningene forsvant av seg selv innen en uke. Men som nevnt over her, husk skattetrekket ditt! Jeg gikk på ei lita smell der. Juster opp sånn at du betaler litt ekstra i mnd resten av året så er du nok sikret. De får du jo evt tilbake:)

Anonymkode: c6fee...c47

Tusen takk! Og gratulerer selv! Dette gir en skikkelig mestringsfølelse💪🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så flink du har vært! Jeg er i samme situasjon, blir ferdig nå om to måneder :) I fjor fikk jeg ferdig flere saker, og ved en tilfeldighet oppdaget jeg i februar at en sak jeg betalte ferdig juni året før ikke hadde blitt slettet. Så det er veldig viktig å sjekke både bisnode og experian! 

Anonymkode: e06e0...d9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...