AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #21 Del Skrevet 14. mai 2019 Det kommer ikke til å bli et problem. Når du blir sulten nok eller blir truet med å bli satt på gata kommer du til å ta ut sparepenger for å betale. Det er altfor få som frykter å få dårlig råd i Norge i forhold til hvor mange som kommer til å få det. Anonymkode: b6a6f...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #22 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg er ganske lik deg på dette området. Men prøver å innstille meg på å leve litt mer. Jeg er 25 år og har i underkant av 600000 i boliglån, 380000 oppspart og nedbetalt bil anbefaler deg å heller sette deg realistiske mål iløpet av året. Jeg har en liste på mobilen der jeg krysser av etterhvert som jeg har fullt opp «kvoten» PR punkt. Det gir samme følelsen men du kan kontrollere summen på en passende måte i forhold til inntekt 👌 eks 25000 Kr til bsu Xxxx kr buffer Xxxx kr ekstra nedbetaling bolig Anonymkode: ef422...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå