Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette er pp 12 og jeg har begynt å gi litt opp, men bestemt meg for å kontakte lege etter sommeren om det ikke skjer noe i sommervarmen. Skulle hatt mensen igår, men har ikke hatt noe som helst symptomer på graviditet eller mensen. Knusktørr, ikke ømme pupper i det hele tatt, fin hud. Kun noe svake menssmerter i lysken i går kveld, og noe knitring i livmoren for en 3, 4 dager siden. Og litt vondt i korsryggen, men det er vanlig hos meg, kommer i tide og utide. 

Har derimot hatt et temperament som har vart lenger enn vanlig, og det kan være stress som gjør at den er forsinka.. 

Får egentlig ikke lyst til å kjøpe en test, for på vei hjem fra butikken kommer sikkert blodbadet. Kanskje heller bare leve i håpet 😂

Dette er ikke en "er jeg gravid tråd", for det er kun en test som kan avsløre det, men jeg lurer litt på hvordan ditt symptomforløp var? 

I forrige graviditet, da hadde jeg litt ømme pupper og en del utflod.. Så venter egentlig litt på slike ting da.. 

Anonymkode: be746...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke antydning til ømme pupper, og mindre utflod enn vanlig da jeg var gravid. Til vanlig har jeg noen ganger ømme pupper i lutealfasen, andre ganger ikke. 

Det eneste graviditetstegnet jeg har hatt, både ved noen veldig tidlige spontanaborter og den graviditeten som varte, var menssmerter. 

Lykke til :) 

Anonymkode: f8d4c...4a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da kom mensen😂 typisk! 

Veldig rar ift til vanlig, ganske slimete.. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da kom mensen😂 typisk! 

Veldig rar ift til vanlig, ganske slimete.. 

Vet du hvor mange dager etter EL du gikk før mens? Hvor mange dager pleier du ha mellom EL og mens? 

Det du beskriver høres veldig likt ut som hva en venninne beskrev da hun hadde en kjemisk graviditet. 

Har du vært prøver i et år? Kan være lurt å kontakte fastlege før sommeren, for det er fort en del ventetid når man får henvisning, så det kan være greit å starte den prosessen. Så kan du heller avlyse eventuell time dersom det klaffer i mellomtiden. 

Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Lilypond skrev:

Vet du hvor mange dager etter EL du gikk før mens? Hvor mange dager pleier du ha mellom EL og mens? 

Det du beskriver høres veldig likt ut som hva en venninne beskrev da hun hadde en kjemisk graviditet. 

Har du vært prøver i et år? Kan være lurt å kontakte fastlege før sommeren, for det er fort en del ventetid når man får henvisning, så det kan være greit å starte den prosessen. Så kan du heller avlyse eventuell time dersom det klaffer i mellomtiden. 

Lykke til! 

Hallo:) 

Tar ikke eggløsningstester eller noe, men det er alltid ca 14 dager etter antatt eggløsning mtp symptomer som slim osv.. Men man vet jo aldri. 

Har prøvd i akkurat et år nå, kanskje bare bestille den legetimen:) 

Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke antydning til ømme pupper, og mindre utflod enn vanlig da jeg var gravid. Til vanlig har jeg noen ganger ømme pupper i lutealfasen, andre ganger ikke. 

Det eneste graviditetstegnet jeg har hatt, både ved noen veldig tidlige spontanaborter og den graviditeten som varte, var menssmerter. 

Lykke til :) 

Takk:) 

Det er det jeg også har tenkt på, om folk har samme symptomer på alle graviditeter.. Denne gangen føltes det så annerledes, men nå kom jo mensen, så er nok en ny pms kroppen tester ut.. Hehehe... Huff.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk:) 

Det er det jeg også har tenkt på, om folk har samme symptomer på alle graviditeter.. Denne gangen føltes det så annerledes, men nå kom jo mensen, så er nok en ny pms kroppen tester ut.. Hehehe... Huff.. 

Så dumt mensen kom. Det kan jo også hende at du var gravid ei kort stund, siden du ikke testet. Jeg var noen dager forsinket forrige syklus, men så kom mensen. Jeg tok en test da bare for å se, og den var positiv (men ingen tvil om at det var mensen). 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dumt mensen kom. Det kan jo også hende at du var gravid ei kort stund, siden du ikke testet. Jeg var noen dager forsinket forrige syklus, men så kom mensen. Jeg tok en test da bare for å se, og den var positiv (men ingen tvil om at det var mensen). 

Ja, det kan være. Mtp all knitringa der nede 😂 jeg håper jo egentlig det, for jeg begynner å frykte at jeg ikke kan bli gravid mer.. (ingen grunn, bare en følelse) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...