AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Jeg har en venninne, Hun bor sammen med en fyr i kollektiv bare de to, oppfører seg de er samboer og kjærester, han er hodestups forelsket i henne, hun har begynt å date en fyr i det skjulte nå en mnd, skal feire 17 mai med den nye daten, hun har ikke tenkt å fortelle han at hun dater en annen burde jeg? Synes så synd på han, han fortjener å vite synes jeg- han tror de er har en framtid og er på vei til kjærester, han ca 30, hun blir 40 år- Helt greit å date andre, men da må man være åpne om det, og ikke spille spill. Anonymkode: 4a90b...92f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne, Hun bor sammen med en fyr i kollektiv bare de to, oppfører seg de er samboer og kjærester, han er hodestups forelsket i henne, hun har begynt å date en fyr i det skjulte nå en mnd, skal feire 17 mai med den nye daten, hun har ikke tenkt å fortelle han at hun dater en annen burde jeg? Synes så synd på han, han fortjener å vite synes jeg- han tror de er har en framtid og er på vei til kjærester, han ca 30, hun blir 40 år- Helt greit å date andre, men da må man være åpne om det, og ikke spille spill. Anonymkode: 4a90b...92f Hvor mange tråder skal du lage om denne såkalte venninna di?? Anonymkode: 4e18e...4d7 2
TrekStar Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Betaler hun leie i kollektivet, eller bor hun der gratis? Kanskje hun er en gold-digger, og bare utnytter han, for å ha et sted å bo? Jeg synes du burde si det til han, at hun dater en annen fyr. Jeg ville gjort det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 Hva med å passe dine egne saker? Anonymkode: 7265d...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Kanskje du heller bare skal fortelle han at du er forelsket i han. Anonymkode: 49385...93e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Ja, si det. Stakkars mann. Anonymkode: 3d909...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå