AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er ikke noe glad i å pynte meg. Er sjeldent på festligheter og vurderer i år å kjøpe meg en «damedressbukse», en fin bluse og evt. penjakke over. Blir man sett rart på da? Har aldri hatt bunad og i år er første året vi skal feire på skolearrangement med vår førsteklassing. Ser man foreldre på disse arrangementene som ikke er helt stivpyntet? Anonymkode: bb737...0ee
pulverheksa Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Det er et helt normalt antrekk på 17 mai, for de som ikke har bunad, evtentuelt en kjole av noe slag. Folk pynter seg, men jeg vil ikke si de er stivpyntet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 3 timer siden, pulverheksa skrev: Det er et helt normalt antrekk på 17 mai, for de som ikke har bunad, evtentuelt en kjole av noe slag. Folk pynter seg, men jeg vil ikke si de er stivpyntet. Takk for svar. Vurderer nå å kjøpe en kjole isteden. Anonymkode: bb737...0ee
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 Syns de fleste er ganske godt pyntet på 17.mai. Hadde ikke «klart» å gå i bukse dersom jeg måtte i arrangement med folk siden de fleste ofte er pyntet. Anonymkode: 9b549...38d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #5 Skrevet 13. mai 2019 En pen bukse er flott på 17.mai🎈😊 Anonymkode: 30ed2...cca 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke noe glad i å pynte meg. Er sjeldent på festligheter og vurderer i år å kjøpe meg en «damedressbukse», en fin bluse og evt. penjakke over. Blir man sett rart på da? Har aldri hatt bunad og i år er første året vi skal feire på skolearrangement med vår førsteklassing. Ser man foreldre på disse arrangementene som ikke er helt stivpyntet? Anonymkode: bb737...0ee Synest det er helt fint det du foreslår selv. Jeg bruker vanligvis bunad, eventuelt en kjole. Ellers må jeg si at jeg ikke bryr meg om hva folk går med. Anonymkode: 58312...0ae
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Det holder jo det du har tenkt på. Anonymkode: a780a...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå