Altum Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 (endret) Okei, så jeg kom inn på musikklinja på grunn av gode karakterer fra ungdomsskolen, pluss at jeg sang bra. Fullførte musikklinja med ståkarakterer i alle fag, men bare såvidt - det viser seg nemlig at jeg ikke var spesielt god i alle de andre tingene musikklinja handlet om. Fin stemme tar deg dessverre ikke til topps. Nå er noen år gatt siden den gang, og musikk-karakterene trekker snittet mitt veldig ned. I og med at disse ikke har noe med studiekompetansen min å gjøre, er det mulig å fjerne disse karakterene fra vitnemålet, slik at bare allmennfagene står igjen? Har dessuten lyst til å ta opp noen fag fra VGS, men å forbedre en treer i matte til en sekser virker helt håpløst når jeg har fem-seks musikkfag med toere og treere som trekker ned, og som det er nær umulig å ta opp - man hadde eksempelvis et fag som het "samspill", der man skulle spille musikk med andre, og få karakter basert på dette. Hvordan skulle jeg fått dette til nå? Jeg er ikke i noe band. Jeg synger knapt! Jeg driver ikke med noe musikk, egentlig. Noen som kan noe om dette? Håper at noe kan gjøres, blir for teit at dårlige VGS-karakterer som ikke engang teller skal få ødelegge for meg når jeg vil utdanne meg til noe helt annet senere... Endret 13. mai 2019 av Altum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå