Snuppelure Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 For et års tid siden skrev jeg et innlegg om fratrekk for store medesinske utgifter til assistert befrukning. Og nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet noe om dette? Siden vi gjør dette privat er det jo snakk om store beløp som hadde vært greit å trekke fra på skatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Prøv søkefunksjonen da, om du husker noe av det du skrev. Eller så er det vel ikke slik at en får noe skattefratrekk, siden UFB ikke betegnes som noen sykdom i Norge. Man kan ha en sykdom som fører til UFB, men UFB'en er bare en "bivirkning", liksom... Desverre. Men selv om du tar forsøkene privat så får du jo refundert medisinutgifter opptil 15000,- for tre forsøk fra trygdekontoret. Men noe mer enn det har vi desverre ikke krav på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 Nei, man har ikke krav på noe utover de 15.000,- du får refundert fra trygdekontoret. Jeg vet noen som har fått det, det var pga slett saksbehandling og du kan risikere å måtte tilbakebetale om det blir oppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå