Gå til innhold

Hvor kjøper dere klær til barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jente på 8 år, som bruker str. 11-12 år i klær. Jeg handler generelt mye på H&M, både til henne og meg selv, fordi jeg liker utvalget og fordi det er billig. Jeg liker ikke å bruke mye penger på klær til barn, da de vokser fort. Men nå synes jeg H&M begynner å få utrolig dårlig utvalg til jenter på den store avdelingen (str. 140-170). Den lille avdelingen derimot har masse fint og stort utvalg!

Lindex synes jeg ikke har noe fint, og det er dyrt. Og Cubus har fine ting, men det er for dyrt. Finnes det nettbutikker å anbefale til kjøp av barneklær i str. 11-12 år, OG som har rimelig pris?

Anonymkode: bbef9...69d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kidsbrandstore! Alltid salg på et eller annet

Anonymkode: 2ab37...378

Skrevet

Wow er populært her hjemme 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper det meste på Finn. :)  Hender jeg finner gode tilbud på Ellos eller Sportmann også.

Anonymkode: 24c81...4f2

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en jente på 8 år, som bruker str. 11-12 år i klær. Jeg handler generelt mye på H&M, både til henne og meg selv, fordi jeg liker utvalget og fordi det er billig. Jeg liker ikke å bruke mye penger på klær til barn, da de vokser fort. Men nå synes jeg H&M begynner å få utrolig dårlig utvalg til jenter på den store avdelingen (str. 140-170). Den lille avdelingen derimot har masse fint og stort utvalg!

Lindex synes jeg ikke har noe fint, og det er dyrt. Og Cubus har fine ting, men det er for dyrt. Finnes det nettbutikker å anbefale til kjøp av barneklær i str. 11-12 år, OG som har rimelig pris?

Lindex og H&M stort sett. Liker ikke cubus sitt utvalg, men finner et plagg der innimellom. Og innimellom handler jeg fra nameit. Hvis du melder deg på nyhetsbrev i disse nettbutikkene kan du få med deg 20% på alt osv. 

Endret av Nerine_
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut merket the New, de har ofte mye fint til jenter i den størrelsen og ofte finner du salg på det :)

Anonymkode: 89a3c...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Handler mest på Zalando. 

Anonymkode: 43b11...ff8

AnonymBruker
Skrevet

The new har mye fint

Anonymkode: 0db8d...a88

Skrevet

Jeg har en jente på snart 13 år som bruker 158/164. Kjøper mest på H&M på nett, for de har mer fint enn i butikken. 

Wow handler jeg også. Name IT på nett har klær større enn 152. 

AnonymBruker
Skrevet

Wow

Anonymkode: 72bb8...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Wow, hm, cubus og name it handler vi på.

Anonymkode: e5bd6...e42

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, hm, cubus og name it handler vi på.

Nå har vi 3 jenter så det meste av tøyet går i arv så bruker litt ekstra på klær.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kidsbrandstore! Alltid salg på et eller annet

Anonymkode: 2ab37...378

Der var det dyrt😟

AnonymBruker
Skrevet

Handler fortsatt en del på HM, men enig med deg, klærne som er i avd for 140-170 er ikke like spennende som det det er for de yngre. Datteren min bruker 146/152 og er 9 år. Hun er veldig glad i wow, så jeg pleier å handle der når det er salg.

Anonymkode: 71670...3bc

AnonymBruker
Skrevet

Lille Martine.

Anonymkode: be04d...29a

• 4 måneder senere...
Skrevet
På 13.5.2019 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Sparkjøp, Stormberg, xxl

Anonymkode: 8527e...1e2

Skrevet

Barneboden.no bruktbutikk med masse billige klær 😊 kjøpt der flere ganger og vært fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...