AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Tenker generelt at det er litt rart å la seg irritere av emojier? Blir ikke irritert av noen jeg ☺️ Anonymkode: 82865...175 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 2 minutter siden, Twinkle~ said: 😋😋😋😋 <— 😡 Hvorfor irriterer den deg? Anonymkode: fc325...6da
l86 Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 Denne: 😂 Synes den brukes i tide og utide og kommer gjerne etterfulgt av en litt frekk eller nedlatende kommentar. 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Blunkesmilefjes.. Som svar på noe en har sagt.. Arg som det irriterer meg.. Anonymkode: 84dc2...562 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 🍑 Pga bimboene på insta, når venninnene deres legger ut rumpebilder. 😷 Anonymkode: 8364d...a4d 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #10 Skrevet 13. mai 2019 Har alltid irritert meg over blunkesmilien, siden jeg startet å bruke nettet. Rundt 14 år. Når du vet at den andre personen ikke er sjarmerende i det hele tatt, liksom... eller kanskje jeg bare har misforstått. Har alltid syntes blunkesmilisen kommer av at noen føler seg smarte eller noe. Etter et dårlig poeng.. Og så er de bare vanlige mennesker. Noen har charisma, men de bruker den ikke, slik jeg har lagt merke til da. Nå var jeg skikkelig tørr assa 😉 Anonymkode: 3098b...0d6 2
MortenMinstelønn Skrevet 13. mai 2019 #11 Skrevet 13. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Blunkesmilefjes.. Som svar på noe en har sagt.. Arg som det irriterer meg.. Opps..;)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #12 Skrevet 13. mai 2019 Hersketeknikksmiley nummer 1: Anonymkode: 82069...ea1 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #13 Skrevet 13. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 🍑 Pga bimboene på insta, når venninnene deres legger ut rumpebilder. 😷 Anonymkode: 8364d...a4d Jeg vurderer å gå med munnbind. Har så sykt god luktesans. Og de fleste har egentlig dårlig ånde på vanlig kommunikasjonsavstand. Eller kanskje de bare spruter den ut? Liksom, når jeg får hjelp av prektige jenter på butikken også har de den sure ånden, den der ‘gammel prompe-ost-lukten, (svært kraftige oster) eller råtten grønnsaks-fis... eller når du merker at noen liker sursild eller makrell i tomat, eller etter toalettbesøk på offentlige dasser, jeg kan lukte den ‘fiskelukten’... Hehe.. jaja nå har jeg på meg parfyme, kanskje jeg heller skulle investert i noe som fjerner all vond lukt rundt meg, men tror ikke det finnes. Husker at jeg siklet på x-it, ‘fjerner vond lukt uten å lukte (noe)’. men jeg var litt for ung da og hadde ikke cash, pluss at den var litt dyr? Sånn over 50 kr og det har vært dobbel prisøkning siden da, vil jeg tro... yeah... kjeder meg på do. Anonymkode: 3098b...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #14 Skrevet 13. mai 2019 Leste at favoritt-emotikonet i Frankrike er blunkesmilisen. Men det synes jeg er greit for franskmenn har liksom denne sjarmen litt naturlig. Og da er det liksom greit. Fordi det er en del av kulturen deres å være litt heftig og rett og slett kule og da er blunking kult. Men jeg har ikke tekstet med franskmenn før, de virker så softe liksom. Føler jeg ligner for mye på dem, kind of, kanskje de kunne fått meg til å fjerne aversjonen. Når en tørr nordmann bruker blinkisen ‘for ingenting’ blir det bare rart. Når du venter et konkret svar og så blunker de i tillegg ... Hehe nordmenn takler det kanskje ikke. Ikke alle. Men det var vel mest i fjortistiden den ble brukt, har holdt meg unna folk som bruker den. Det virker bare så teit. Og hvem har lyst til å være teit. Franskmenn forstår den kanskje i en annen forstand og har det i blodet sitt slik at det blir naturlig. Men en nordmann? Da må det være en som faktisk takler femininitet+maskulinitet-interaksjon. Og det er franskmenn flinke på, tror jeg, uten at de tenker: å nei, hun der liker meg assa. Eller ‘oj, han der smilte til meg, vi gifter oss i morgen’. Jeg må holde meg unna slike, når jeg ikke er det spor interessert ... Hehe folk er innbilske da. bare et smil og du får liksom en ‘diskret’ ‘jeg har dame’ i en eller annen form As if jeg var interessert? Det er frustrerende. Man må liksom fjerne alle tegn på at jeg responderer positivt på en person. men jeg har vanket i taper besserwisser miljø siste åra, kanskje derfor. men når en saksbehandler på nav sier at han har dame, da blir jeg bare superoppgitt . Han får betalt for å være der, ikke for å være innbilsk. men siden det finnes så mange slike så skjønner jeg egentlig hvorfor mange er så raske med å fortelle at de er opptatt. Tenk å leve i en verden med perfekt maskulin og feminin symbiose. sukk Anonymkode: 3098b...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #15 Skrevet 13. mai 2019 🤪 Den er så stygg! Får xD-vibber av den. ÆSJ. Anonymkode: ad297...fce
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #17 Skrevet 13. mai 2019 Blunkefjes. Spesielt etter en kommentar som de gjerne tror er smart selv. "Du har vist ikke sjekket dette grunndig du? Du burde lese mer på vaksiner-er-jævlige.no ;)". Blir faktisk provosert av den smileyen. Anonymkode: e280f...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #18 Skrevet 13. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blunkefjes. Spesielt etter en kommentar som de gjerne tror er smart selv. "Du har vist ikke sjekket dette grunndig du? Du burde lese mer på vaksiner-er-jævlige.no ;)". Blir faktisk provosert av den smileyen. Anonymkode: e280f...1cc Hehe ja me2... lol. Den bruken er teit. ‘Jeg bæsjet i sted ;-)’ <—- super clever 🙈 Anonymkode: 3098b...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #19 Skrevet 13. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤗 Anonymkode: 46c63...808 Den fungerer bare på slike man virkelig har et slikt superåpent forhold til og er lojale mot. Typisk familie og slikt. Synes jeg? Akkurat nå er det helt vill bruk av mobil overalt. Det er faktisk en muskel å kjede seg ... utholdenhet. Klare å være med seg selv uten den despoe trangen til konstant stimulans. Jeg sluttet å ta frem mobilen for noen år siden når jeg ble usikker for å liksom gjemme meg bak mobilen. Føler meg så dum og svak da. Og teit. Har ikke lyst til å være en zombie. Anonymkode: 3098b...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #20 Skrevet 13. mai 2019 Gleder meg til den dagen folk har fått etablert gode vaner rundt mobilbruk og at folk reagerer åpenlyst på de som spankulerer rundt med telefonen. Liksom, etikettene rundt det er ikke bygget opp rundt det ennå. så, konklusjonen er at mennesket trenger å feile, feile, feile og feile igjen, helt til vi forstår hva som egentlig fungerer. Håper det blir en norm på lik linje med folk som røyker. At man liksom ser litt ned på dem og gjør det flaut etter hvert. Men det tar sikkert 20 år å etablere. Når 68-erne ikke har sjansen til å ‘leke’ lenger. Da kan vi yngre være danne respektfull bruk av mobil. En annen ting. Hvorfor stopper folk midt på gata for å lese på mobilen? Er det ikke litt mer naturlig å ‘planlegge’ det litt? Gå inntil et gatehjørne eller noe slikt, før de tar stilling til mobilen. Som røykerne må gjøre. Har ikke sett noen røykere som bare stopper midt på gata for å røyke. De planlegger gjerne røyken sin. Men det hadde vært litt praktisk om man stilte seg til siden slik at ‘passasjer’ i samfunnet blir oppstykket. Slik som i rulletrapper, Feks. Har opplevd å kræsje i folk foran meg som plutselig får noe på mobilen de må lese. For de bråstopper. Null selvkontroll, spør du meg ... Anonymkode: 3098b...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå