Gå til innhold

fjerning av talcyster

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har erfaring med kirurgisk fjerning av talgcyster(ikke kviser!!!!) hos legen? Blir det arr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trenger ikke gå til legen engang om det er små hvite prikker som kanskje minner litt om hudormer. kan gå til hudpleier å få hun til å presse de ut for deg. er ikke no vondt men du burde ikke ha en date eller lignende samme dag, blir litt rødt etterpå. du kan få dem ut selv også, men syns det er vanskelig og gjør vondt, samt at det blir enda rødere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
trenger ikke gå til legen engang om det er små hvite prikker som kanskje minner litt om hudormer. kan gå til hudpleier å få hun til å presse de ut for deg. er ikke no vondt men du burde ikke ha en date eller lignende samme dag' date=' blir litt rødt etterpå. du kan få dem ut selv også, men syns det er vanskelig og gjør vondt, samt at det blir enda rødere...[/quote']

Nei, det er en kul under huden. Den er hudfarget/ildrød alt ettersom vær og vind. Ikke noen prikker og gudene skal vite at jeg har prøvd å presse nok på de drøye 5 årene den har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja... da må du nok til legen. har talgansamlinger over øynene jeg. blir bittesmå hvite prikker som omtrent ikke syns.. men da kan du bare glemme alt jeg skrev i det forrige innlegget... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Mannen min har hatt noen slike bl.a. på ryggen. Han fikk fjernet en slik som var på størrelse med en mandel. Ble skikkelig arr selv om det ble gjort av plastikkirurger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...