AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Er det realistisk for meg å finne skikkelig store damer på Tinder evt. andre datingprofiler... og som ikke synes det er rart at jeg synes det er fint med store damer? Altså, det er ikke det eneste viktige, men når jeg tenker i forhold til utseende så synes jeg det kun er fint med typen BBW pluss. Over 120kg, gjerne (mye) mer. Er det urimelig å ønske seg en større partner? (Nei, jeg skriver ikke i profilteksten at det er "greia" mi, men jeg skriver under AB her tross alt). Anonymkode: 17475...49d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Whatever floats your boat:) Det er jo ikke verre enn å bare sveipe på damer du finner attraktive på tinder? Om de har sveipet på deg så vil jeg tro de ikke synes det er rart. Anonymkode: ce29f...966 3
Tøytigern Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Jeg tror ikke de tør å registrere seg på Tinder av frykt for å være uattraktive. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er en stor dame, henger på #sextreff på jodel... 100kg Anonymkode: e8dcd...245 2
annebanane Skrevet 13. mai 2019 #5 Skrevet 13. mai 2019 (endret) Det er ikke så vanskelig å finne de da det er folk i alle mulige størrelser på de ulike datingappene og -sidene, men om du i tillegg har kjemien med de du ser kan jo en aldri garantere. Endret 13. mai 2019 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Whatever floats your boat:) Det er jo ikke verre enn å bare sveipe på damer du finner attraktive på tinder? Om de har sveipet på deg så vil jeg tro de ikke synes det er rart. Anonymkode: ce29f...966 Tinder var bare et eks. Men ok. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en stor dame, henger på #sextreff på jodel... 100kg Anonymkode: e8dcd...245 100kg er litt i letteste laget. Kanskje om du er lav? Er ikke interessert i kun sex heller. 26 minutter siden, Moonwalker skrev: Det er ikke så vanskelig å finne de da det er folk i alle mulige størrelser på de ulike datingappene og -sidene, men om du i tillegg har kjemien med de du ser kan jo en aldri garantere. Selsagt er kjemi viktig. Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare det for utenforstående, men jeg er selv "normalvektig", men eier ikke interesse for kvinner med mindre de er godt store. Det er noe jeg aksepterer med meg selv, men ønsker også at andre aksepterer det ved meg. Anonymkode: 17475...49d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er ca 160cm er heller ikke bare interessert i sex, og har funnet en mann med fetisj for store damer der 😁 Anonymkode: e8dcd...245
Titania Skrevet 13. mai 2019 #8 Skrevet 13. mai 2019 Damene finner du nok over alt, og gjerne ved tilfeldigheter både her og der. Hva som er rart og ikke er jo opp til hver enkelt å synse, egentlig. Selv veier jeg absolutt mer enn hva som er sunt, og syns det er rart at noen kan like noen på min størrelse. Men samtidig setter jeg så uendelig pris på positive tilbakemeldinger også 🙈
Gjest MyzTeri Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 Jeg lurer litt på dette her. Jeg støtter at alle liker det de liker. Men, erfaringsmessig ser jeg at det finnes (tatt under en kam og ikke nyansert) to typer menn De som liker store damer og de som liker tynne damer. De som liker tynne damer kan være litt diffus, enten så kan de mene at f.eks beyonce er lubben eller har for store kurver eller direkte feit, eller så kan de like en helt vanlig dame. De som liker store damer, liker de jo gjerne jo større jo bedre - 120kg +++ Hvem er vi damene midt i mellom for sånn egentlig?😂 for store til han som liker tynnere og for små til han som liker store damer
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #10 Skrevet 1. juni 2019 Trur du finner det på FetLife. Anonymkode: f62c8...149
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Jaja, da får du deg svømmeturer i samme slengen Anonymkode: bd72c...d77
Hr. Aktiv Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 10 timer siden, MyzTeri skrev: Jeg lurer litt på dette her. Jeg støtter at alle liker det de liker. Men, erfaringsmessig ser jeg at det finnes (tatt under en kam og ikke nyansert) to typer menn De som liker store damer og de som liker tynne damer. De som liker tynne damer kan være litt diffus, enten så kan de mene at f.eks beyonce er lubben eller har for store kurver eller direkte feit, eller så kan de like en helt vanlig dame. De som liker store damer, liker de jo gjerne jo større jo bedre - 120kg +++ Hvem er vi damene midt i mellom for sånn egentlig?😂 for store til han som liker tynnere og for små til han som liker store damer Jeg er midt imellom. Liker ikke damer som er for tynne og ikke damer som er for tykke. Damer midt imellom her som kan være med i en hektisk hverdag, damer som kan være med på tur og damer som har den nødvendige trivselen med egen kropp og tilværelse. Heller 10 kg. for mye enn to for lite. For det finnes så mange superflotte damer som kler sin vekt.
Biloba Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 På 13.5.2019 den 3.27, AnonymBruker skrev: Tinder var bare et eks. Men ok. 100kg er litt i letteste laget. Kanskje om du er lav? Er ikke interessert i kun sex heller. Selsagt er kjemi viktig. Jeg vet ikke hvordan jeg kan forklare det for utenforstående, men jeg er selv "normalvektig", men eier ikke interesse for kvinner med mindre de er godt store. Det er noe jeg aksepterer med meg selv, men ønsker også at andre aksepterer det ved meg. Anonymkode: 17475...49d 120 kg er helseskadelig fedme. Selv om det er sexy for deg, vil de fleste med alvorlig fedme ha redusert livskvalitet fysisk og psykisk av å ha så mye å bære på, spesielt når de kommer litt over de aller yngste voksenårene. Hvis du skal leve i et forhold, må du prøve å få et mer positivt fokus også på kvinner med litt lettere kropper, så ikke din partner blir mindreverdig for deg om hun tar tak i sin egen helse.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 100kilo ung dame her 🙋🏼♀️ Men jeg er ikke å finne på tinder Anonymkode: e8dcd...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå