AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Ei dame i samme omgangskrets er veldig på meg. Hun leter etter enhver mulighet for å skryte av seg selv og alt det morsomme/bra som skal skje i livet hennes. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at hun benytter ENHVER mulighet for å komme med hint. Jeg presser fram et smil og forsøker å være genuin for å glede henne, men må være ærlig å si at jeg gremmes på hennes vegne.. Både mannen og jeg har inntrykk av at denne damen og mannen hennes har et helt forvridd selvbilde og virkelighetsoppfatning. Dem mener seg for å være på toppen og være ting som dem ikke er. Mannen min har høy anseelse ute, og jeg har vært heldig å gjort en forskjell som betyr noe for andre. Jeg engasjerer meg, og snakker fra hjertet og det jeg brenner for. Kvinnen det her snakkes om gjør KUN ting for egen vinning, og er sykelig opptatt av å prøve å framstå som en slags kjendis. Blir det tatt bilder lokalt, finner hun ut av det og presser seg fremst på bildene. Innsatsen fra vedkommende er på et minimum i forhold til de virkelige heltene, som også velger å holde lav profil og ikke dyrke seg selv. Jeg og min kjære er veldig lei av konkurransekjøret som denne kvinnen og hennes mann så opplagt legger opp til mot oss. Dem oppfører seg også som drittsekker og leter etter småting å ta oss på. Sammenlignet sett så har jeg og min mann den beste oppførselen. Vi ser våre egne feil og mangler, beklager oss, er ydmyke osv. Det paret det her er tale om er ikke slik. Dem er brautete, skrytete og fullstendig oppslukte av seg selv og sitt. Dem ser virkelig ikke sine egne feil og det dem er.. Kort og greit oppsummert så roper dem høyere enn oss. Anonymkode: 0df5c...b4d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Ok, takk for informasjon. Men det virker veldig harry å skrive «dem er..». Det heter de er. Anonymkode: 53b07...0a2 11
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort og greit oppsummert så roper dem høyere enn oss. Anonymkode: 0df5c...b4d Dere har tapt! Buhuuuuuuuuu....... Anonymkode: 5fa8b...746 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Jeg ser ikke mye ydmykt fra deg i dette innlegget da akkurat. La dem være slik de ønsker å være og trekk dere heller unna dem om dere ikke ønsker vennskapet. Er ikke verre enn det. Anonymkode: c223c...3fe 10
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har tapt! Buhuuuuuuuuu....... Anonymkode: 5fa8b...746 Nei, hovmod står for fall Anonymkode: 0df5c...b4d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke mye ydmykt fra deg i dette innlegget da akkurat. La dem være slik de ønsker å være og trekk dere heller unna dem om dere ikke ønsker vennskapet. Er ikke verre enn det. Anonymkode: c223c...3fe Vi gjør det, men de kommer bare etter oss. Anonymkode: 0df5c...b4d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Vi gjør det, men de kommer bare etter oss. Anonymkode: 0df5c...b4d Da får du slå opp med dem da? Anonymkode: c223c...3fe 1
I Grosny Skrevet 13. mai 2019 #8 Skrevet 13. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei dame i samme omgangskrets er veldig på meg. Hun leter etter enhver mulighet for å skryte av seg selv og alt det morsomme/bra som skal skje i livet hennes. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at hun benytter ENHVER mulighet for å komme med hint. Jeg presser fram et smil og forsøker å være genuin for å glede henne, men må være ærlig å si at jeg gremmes på hennes vegne.. Både mannen og jeg har inntrykk av at denne damen og mannen hennes har et helt forvridd selvbilde og virkelighetsoppfatning. Dem mener seg for å være på toppen og være ting som dem ikke er. Mannen min har høy anseelse ute, og jeg har vært heldig å gjort en forskjell som betyr noe for andre. Jeg engasjerer meg, og snakker fra hjertet og det jeg brenner for. Kvinnen det her snakkes om gjør KUN ting for egen vinning, og er sykelig opptatt av å prøve å framstå som en slags kjendis. Blir det tatt bilder lokalt, finner hun ut av det og presser seg fremst på bildene. Innsatsen fra vedkommende er på et minimum i forhold til de virkelige heltene, som også velger å holde lav profil og ikke dyrke seg selv. Jeg og min kjære er veldig lei av konkurransekjøret som denne kvinnen og hennes mann så opplagt legger opp til mot oss. Dem oppfører seg også som drittsekker og leter etter småting å ta oss på. Sammenlignet sett så har jeg og min mann den beste oppførselen. Vi ser våre egne feil og mangler, beklager oss, er ydmyke osv. Det paret det her er tale om er ikke slik. Dem er brautete, skrytete og fullstendig oppslukte av seg selv og sitt. Dem ser virkelig ikke sine egne feil og det dem er.. Kort og greit oppsummert så roper dem høyere enn oss. Anonymkode: 0df5c...b4d Det er jo litt synd på dem da. De vil være populære, men vil det så hardt at de blir upopulære av det.
Mumeod Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei dame i samme omgangskrets er veldig på meg. Hun leter etter enhver mulighet for å skryte av seg selv og alt det morsomme/bra som skal skje i livet hennes. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at hun benytter ENHVER mulighet for å komme med hint. Jeg presser fram et smil og forsøker å være genuin for å glede henne, men må være ærlig å si at jeg gremmes på hennes vegne.. Både mannen og jeg har inntrykk av at denne damen og mannen hennes har et helt forvridd selvbilde og virkelighetsoppfatning. Dem mener seg for å være på toppen og være ting som dem ikke er. Mannen min har høy anseelse ute, og jeg har vært heldig å gjort en forskjell som betyr noe for andre. Jeg engasjerer meg, og snakker fra hjertet og det jeg brenner for. Kvinnen det her snakkes om gjør KUN ting for egen vinning, og er sykelig opptatt av å prøve å framstå som en slags kjendis. Blir det tatt bilder lokalt, finner hun ut av det og presser seg fremst på bildene. Innsatsen fra vedkommende er på et minimum i forhold til de virkelige heltene, som også velger å holde lav profil og ikke dyrke seg selv. Jeg og min kjære er veldig lei av konkurransekjøret som denne kvinnen og hennes mann så opplagt legger opp til mot oss. Dem oppfører seg også som drittsekker og leter etter småting å ta oss på. Sammenlignet sett så har jeg og min mann den beste oppførselen. Vi ser våre egne feil og mangler, beklager oss, er ydmyke osv. Det paret det her er tale om er ikke slik. Dem er brautete, skrytete og fullstendig oppslukte av seg selv og sitt. Dem ser virkelig ikke sine egne feil og det dem er.. Kort og greit oppsummert så roper dem høyere enn oss. Anonymkode: 0df5c...b4d Virker jo ut som at du er like opptatt av det selv som hu du snakker om. Litt ironisk at du prestere å skrive et innlegg hvor du selv gjør nettopp det du klager på, dyrker deg selv. like barn leker best. 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #10 Skrevet 13. mai 2019 Skjønner frustrasjonen ts. Har ei sånn ny kollega som er sånn. Alt som kommer ut av munnen hennes er selvskryt i en eller annen form. Men hovmod står for fall. De andre i omgangskretsen merker skkkert hvordan de er. Bare ikke synk til deres nivå Anonymkode: dec60...729
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #11 Skrevet 1. juni 2019 På 13.5.2019 den 1.33, AnonymBruker skrev: Ei dame i samme omgangskrets er veldig på meg. Hun leter etter enhver mulighet for å skryte av seg selv og alt det morsomme/bra som skal skje i livet hennes. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at hun benytter ENHVER mulighet for å komme med hint. Jeg presser fram et smil og forsøker å være genuin for å glede henne, men må være ærlig å si at jeg gremmes på hennes vegne.. Både mannen og jeg har inntrykk av at denne damen og mannen hennes har et helt forvridd selvbilde og virkelighetsoppfatning. Dem mener seg for å være på toppen og være ting som dem ikke er. Mannen min har høy anseelse ute, og jeg har vært heldig å gjort en forskjell som betyr noe for andre. Jeg engasjerer meg, og snakker fra hjertet og det jeg brenner for. Kvinnen det her snakkes om gjør KUN ting for egen vinning, og er sykelig opptatt av å prøve å framstå som en slags kjendis. Blir det tatt bilder lokalt, finner hun ut av det og presser seg fremst på bildene. Innsatsen fra vedkommende er på et minimum i forhold til de virkelige heltene, som også velger å holde lav profil og ikke dyrke seg selv. Jeg og min kjære er veldig lei av konkurransekjøret som denne kvinnen og hennes mann så opplagt legger opp til mot oss. Dem oppfører seg også som drittsekker og leter etter småting å ta oss på. Sammenlignet sett så har jeg og min mann den beste oppførselen. Vi ser våre egne feil og mangler, beklager oss, er ydmyke osv. Det paret det her er tale om er ikke slik. Dem er brautete, skrytete og fullstendig oppslukte av seg selv og sitt. Dem ser virkelig ikke sine egne feil og det dem er.. Kort og greit oppsummert så roper dem høyere enn oss. Anonymkode: 0df5c...b4d Slik som du legger det frem her så høres det ut som at det er deg og din mann som er opptatt av å få oppmerksomhet og at dere misunnelig på dem. Om dere irriterer dere over dem så kutt dem ut istedet for å konkurrere med dem. Anonymkode: 46391...d8a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 Trekk dere unna slike folk. Er ikke slik at man må være i deres nærvær. Anonymkode: 37856...ef2
1Cecilie Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 På 13.5.2019 den 1.33, AnonymBruker skrev: Ei dame i samme omgangskrets er veldig på meg. Hun leter etter enhver mulighet for å skryte av seg selv og alt det morsomme/bra som skal skje i livet hennes. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at hun benytter ENHVER mulighet for å komme med hint. Jeg presser fram et smil og forsøker å være genuin for å glede henne, men må være ærlig å si at jeg gremmes på hennes vegne.. Både mannen og jeg har inntrykk av at denne damen og mannen hennes har et helt forvridd selvbilde og virkelighetsoppfatning. Dem mener seg for å være på toppen og være ting som dem ikke er. Mannen min har høy anseelse ute, og jeg har vært heldig å gjort en forskjell som betyr noe for andre. Jeg engasjerer meg, og snakker fra hjertet og det jeg brenner for. Kvinnen det her snakkes om gjør KUN ting for egen vinning, og er sykelig opptatt av å prøve å framstå som en slags kjendis. Blir det tatt bilder lokalt, finner hun ut av det og presser seg fremst på bildene. Innsatsen fra vedkommende er på et minimum i forhold til de virkelige heltene, som også velger å holde lav profil og ikke dyrke seg selv. Jeg og min kjære er veldig lei av konkurransekjøret som denne kvinnen og hennes mann så opplagt legger opp til mot oss. Dem oppfører seg også som drittsekker og leter etter småting å ta oss på. Sammenlignet sett så har jeg og min mann den beste oppførselen. Vi ser våre egne feil og mangler, beklager oss, er ydmyke osv. Det paret det her er tale om er ikke slik. Dem er brautete, skrytete og fullstendig oppslukte av seg selv og sitt. Dem ser virkelig ikke sine egne feil og det dem er.. Kort og greit oppsummert så roper dem høyere enn oss. Anonymkode: 0df5c...b4d Beskrev du akkurat deg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå