Anonymfranord Skrevet 12. mai 2019 #1 Del Skrevet 12. mai 2019 Skal bare teste om jeg kan skette forum etter jeg har publisert de! ligger på hotell og skal skrive en falsk historie for å skremme en kollega men vil ikke starte falske rykter om at det spøker😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Del Skrevet 18. mai 2019 blåbærkratt Anonymkode: 3be8f...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Del Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: blåbærkratt Anonymkode: 3be8f...f36 😂 Anonymkode: be3e2...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Del Skrevet 18. mai 2019 På 13.5.2019 den 1.28, Anonymfranord skrev: Skal bare teste om jeg kan skette forum etter jeg har publisert de! ligger på hotell og skal skrive en falsk historie for å skremme en kollega men vil ikke starte falske rykter om at det spøker😂 Du kan ikke slette en hel tråd, men du kan redigere egne innlegg ved å bruke rediger-knappen. Om noen siterer deg, får du ikke redigert innholdet i sitatet som du har skrevet som da ligger i den andres innlegg. Anonymkode: daec3...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Del Skrevet 18. mai 2019 blåbærkrass Anonymkode: 665ec...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå