Fairy34 Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Hei, jeg er i den ulykkelige situasjon at jeg har fått en diagnose som har ruinert muligheten til å ha sex. Har alltid hatt et åpent og flott sexliv med min mann. Han er forøvrig veldig kjekk, men det har slitt veldig på forholdet at jeg ikke kan/ ikke har lyst (har ikke lyst på noen). Så jeg har sagt til han at han kan finne seg en elskerinne. Men har ikke akkurat noen råd å gi han i den forbindelse. Men jeg håper at det kan "redde" oss, og holde familien samlet. Noen som har noen tanker om hvordan han/vi kan gå frem. Ikke akkurat en datingsidehistorie.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Bare å snakke med han. De fleste menn kan ha sex uten å knytte følelser.🙂 Anonymkode: a57d1...c15
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å snakke med han. De fleste menn kan ha sex uten å knytte følelser.🙂 Anonymkode: a57d1...c15 Ikke over tid. Anonymkode: 5b83b...1c0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke over tid. Anonymkode: 5b83b...1c0 Hyppig bytte eliminerer det problemet. Anonymkode: e0106...f7a
Jalp Skrevet 13. mai 2019 #5 Skrevet 13. mai 2019 Jeg var en gang mannen som var i samme situasjon som mannen til TS. Dette er risikosport. For det første: Hva med hans følelser oppe i dette. Det kan jo være at han elsker deg og ikke ønsker å ha sex med en annen kvinne? I motsetning til en populær myte og fordom om menn så er det ikke slik at alle menn er happy bare de får seg et dypp. Mange menn har opplevd hva det vil si å ha god sex med den man elsker og da blir dette en dårlig erstatning. Jeg var i samme situasjon og på grunn av helseproblemer kunne ikke min kone ha sex med meg. Jeg fikk da frie tøyler forutsatt at det var diskret. Det funket en stund men etterhvert som relasjonen til de andre kvinnene ble bedre måtte jeg bryte med den forferdelige emosjonelle belastningen det var. Til slutt ble vi skilt. Det er ihvertfall slik for meg: I et forhold må det både være omosjonell og fysisk intimitet. Uten dette vil jeg ikke ha noe forhold. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 Kan du ikke gjøre andre seksuelle ting? Kanskje han synes det er tilstrekkelig å bli sugd og kost med? Anonymkode: 7edbd...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå