AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Jeg er sikker på at jeg vet hva andre tenker om meg. Jeg tror det selv, isåfall. Har jeg feil? Det sies at dette er tull og unødvendig energibruk. Anonymkode: 254e1...835
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Du tar feil. Og høyst sannsynlig tenker ikke andre mye på deg og om deg uansett, det er det du som gjør selv. Anonymkode: 75bb8...8f1 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Man er ofte redd for hva andre tenker om en. Men tenk deg om; hvor ofte og hvor mye tenker du på/om andre mennesker egentlig? Går man ikke for det meste å bare tenker på seg og sitt? For det er det folk gjør. Sjansen for at andre tenker så veldig mye om deg er faktisk veldig liten. De eneste som gjør det er de som er veldig glad i deg, og jeg vil tro de tenker mest positivt. Er ikke det ganske godt å tenke på?😊 Anonymkode: 7c24f...7f3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Du vet nok hva "noen" tenker om deg, men å vite hva "alle" tenker om deg ville vært noen alvorlige evner når det gjelder tankelesning. Anonymkode: fe5a1...37e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Tviler faktisk på at du er verdens nav, så nei, jeg tror ikke du vet hva andre tenker om deg. Anonymkode: e672b...755
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Man er ofte redd for hva andre tenker om en. Men tenk deg om; hvor ofte og hvor mye tenker du på/om andre mennesker egentlig? Går man ikke for det meste å bare tenker på seg og sitt? For det er det folk gjør. Sjansen for at andre tenker så veldig mye om deg er faktisk veldig liten. De eneste som gjør det er de som er veldig glad i deg, og jeg vil tro de tenker mest positivt. Er ikke det ganske godt å tenke på?😊 Anonymkode: 7c24f...7f3 Huff, feil. Folk tenker mer på andre enn mange liker å tro. Det gjelder bare å være superego og drite i det Anonymkode: bdca9...371 2
Kaisamaia Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 På 13.5.2019 den 11.18, AnonymBruker skrev: Du tar feil. Og høyst sannsynlig tenker ikke andre mye på deg og om deg uansett, det er det du som gjør selv. Anonymkode: 75bb8...8f1 Det der er det mange som sier, men jeg tror det egentlig ikke.. Jeg tenker masse på andre. 😆 Hvorfor de sier og gjør som de gjør. Så hvorfor skulle ikke andre tenke på meg eller andre og hva de sier og gjør? 😆 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 13 timer siden, Kaisamaia skrev: Det der er det mange som sier, men jeg tror det egentlig ikke.. Jeg tenker masse på andre. 😆 Hvorfor de sier og gjør som de gjør. Så hvorfor skulle ikke andre tenke på meg eller andre og hva de sier og gjør? 😆 Jeg tenker masse på andre, og går aktivt inn for å prøve å forstå dem. Det neste som skjer er at jeg TROR jeg forstår dem, men kanskje jeg likevel ikke gjør det? Dette jeg ikke forstår. Anonymkode: 254e1...835
Kaisamaia Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker masse på andre, og går aktivt inn for å prøve å forstå dem. Det neste som skjer er at jeg TROR jeg forstår dem, men kanskje jeg likevel ikke gjør det? Dette jeg ikke forstår. Anonymkode: 254e1...835 Åja, sånn ja. Det er hvertfall stor sannsynlighet for at du ikke forstår dem fullt ut kun ved å tro hva de tenker. 🤗 Verden er jo fullstappa av misforståelser?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #10 Skrevet 14. mai 2019 Sitat Slik fungerer det.... Hvis man er kritisk til seg selv og har d Spoiler Jhd årlig selvfølelse kan man tenke at alle tenker negativt om deg. ,- har du slike tanker i hodet ditt, vil du også ubevvist vise det til andre og de vil kansje tenke litt negativt om deg Hvis du tenker at alle liker deg fordi du er kul og snill og bryr deg om andre og at du er flink så vil du stråle og det vil tiltrekke mennesker og de vil tenke positivt om deg. Anonymkode: 7b45f...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå