AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Jeg renser huden hver kveld to ganger. Første gang med balm, andre gang med oljerens og mousse. Når det er gjort, tar jeg på toner ved hjelp av pads før jeg fukter huden. Hver gang jeg gjør dette, blir padden svart, som på bildet under. Hva er dette? Har jeg ikke renset godt nok? Er det forurensning? Anonymkode: 51de5...679
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, frankie85 skrev: Ser ut som gammel hud bare 😛 Men hvordan går det an? Renser huden riktig hver dag, og skrubber/peelen huden èn til to ganger i uka 😮 Blir den død og gammel så fort? Anonymkode: 51de5...679
Gjest frankie85 Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvordan går det an? Renser huden riktig hver dag, og skrubber/peelen huden èn til to ganger i uka 😮 Blir den død og gammel så fort? Anonymkode: 51de5...679 Tror den blir det nettopp fordi vi vasker så ofte og grundig og de peeler også da skiftes huden oftere
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 For meg ser det ut som rester fra mascara. Min toner fjerner også de siste restene fra sminken, så til tider er det en del igjen på bomullsdotten. Anonymkode: 1ad81...f21 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg ser det ut som rester fra mascara. Min toner fjerner også de siste restene fra sminken, så til tider er det en del igjen på bomullsdotten. Anonymkode: 1ad81...f21 Jeg har vippeextensions, så bruker bare litt mascara på undervippene. Fjerner den før jeg renser huden, men kan det kanskje hende at noe av mascaraen har lagt seg i huden mens jeg "fjernet" den? Anonymkode: 51de5...679
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Det er eksos, forurensing og støv. På storbyferier seg jeg ofte en slik grå film på bomullet når jeg renser. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 Hvis du vil sjekke om det er forurensing - vask nesen med samme pad og sjekk om den også blir mørk. Vi puster jo inn mye støv og skit og lort i løpet av en dag og mye av dette blir værende ei stund i nesen. Anonymkode: 3cf55...5ba
Agathe Skrevet 15. mai 2019 #11 Skrevet 15. mai 2019 Jeg tenker at det kanskje er sminkerester, at olje- og balm-rensen bare løser det opp og flytter det rundt på huden uten at du får skylt det ordentlig bort etterpå? Og at det hele blir for fett til at moussen klarer å få det ordentlig bort til slutt. Hva hvis du bare bruker skumrensen?
Gjest MadameDeRosa Skrevet 15. mai 2019 #12 Skrevet 15. mai 2019 Det er skitt, olje og støv fra forurensning og sminke. Toner tar alltid vekk siste rest av skitt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #13 Skrevet 18. mai 2019 På 15.5.2019 den 16.18, Agathe skrev: Jeg tenker at det kanskje er sminkerester, at olje- og balm-rensen bare løser det opp og flytter det rundt på huden uten at du får skylt det ordentlig bort etterpå? Og at det hele blir for fett til at moussen klarer å få det ordentlig bort til slutt. Hva hvis du bare bruker skumrensen? Har hørt at det må olje til for å løsne bra foundation? Hvis jeg bare brukes moussen, er jeg redd for at den ikke tar bort all "dritten". Men blah, kjipt at tre runder ikke er nok! Det er jo SÅ kjedelig å fjerne sminke! Anonymkode: 51de5...679
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #14 Skrevet 18. mai 2019 På 13.5.2019 den 1.29, SupaWoman skrev: Det er eksos, forurensing og støv. På storbyferier seg jeg ofte en slik grå film på bomullet når jeg renser. På 14.5.2019 den 17.45, Gjest mariana2222 skrev: Støv og eksos. forurensning. Shit! Så mye forurensning?? Tenk hvordan huden til folk i faktiske miljøgrisland har det! 😵 Vil solfaktor beskytte huden mot forurensning? Var det sånn det var? På 15.5.2019 den 16.28, MadameDeRosa skrev: Det er skitt, olje og støv fra forurensning og sminke. Toner tar alltid vekk siste rest av skitt. Så det er meningen at toneren skal se sånn ut etter rens? Det er ikke jeg som har renset huden for dårlig? Anonymkode: 51de5...679
Gjest MadameDeRosa Skrevet 20. mai 2019 #15 Skrevet 20. mai 2019 På 18.5.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev: Så det er meningen at toneren skal se sånn ut etter rens? Det er ikke jeg som har renset huden for dårlig? Anonymkode: 51de5...679 Som sagt, tar toneren vekk siste rest. Anbefaler også å peale huden en til to ganger i uka, rense morgen og kveld, samt bruke hudpleieprodukter uten mineralolje i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå