AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Er det bare for tømming for dere menn? Anonymkode: ce523...9be
Gent82 Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare for tømming for dere menn? Anonymkode: ce523...9be Driver ikke med sånt, men hva annet enn det skulle det være? Det må jo være som å ha tilgang på en gratis hore så slipper man å bruke hånda foran nettbrett/pc. (Jeg bare gjetter) Hva er ons for deg da? Å bli brukt, vel? Endret 12. mai 2019 av Gent82
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Vil vel tro at menn har omtrentlig samme tanke som kvinner ved ff og ons. De er ute etter et knull. Kjekt å få ut litt dyriske lyster uansett om man er mann eller kvinne. Anonymkode: dc2c0...887 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Hva prater du om Ts, har du lese og skrivevansker eller er du bare lat? Anonymkode: fc2da...16c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Det er bare sex ja. Om det er et problem for deg bør du unngå det. Selv er jeg kvinne, men vil tro menn og kvinner tenker det samme om ons og ff. Anonymkode: 80ded...10b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 Er singel og ikke hatt ons. Har veldig behov for sex, men redd det blir til at jeg føler meg brukt. At jeg tilfredsstiller han og han tenker på seg selv. Får dette inntrykket, men har aldri prøvd. Hører og gjerne damers erfaring med ons og ff. Anonymkode: ce523...9be
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er singel og ikke hatt ons. Har veldig behov for sex, men redd det blir til at jeg føler meg brukt. At jeg tilfredsstiller han og han tenker på seg selv. Får dette inntrykket, men har aldri prøvd. Hører og gjerne damers erfaring med ons og ff. Anonymkode: ce523...9be Dårlig erfaringer med ons. God erfaring med ff. Beste sexen jeg har hatt var med en ff. Anonymkode: dc2c0...887 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er singel og ikke hatt ons. Har veldig behov for sex, men redd det blir til at jeg føler meg brukt. At jeg tilfredsstiller han og han tenker på seg selv. Får dette inntrykket, men har aldri prøvd. Hører og gjerne damers erfaring med ons og ff. Anonymkode: ce523...9be Hvordan kan man føle seg brukt når man samtykker til sex? Du er jo ikke brukt da. Om man trenger lovnader må man legge det frem FØR sex. Anonymkode: 80ded...10b 2
Gent82 Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man føle seg brukt når man samtykker til sex? Du er jo ikke brukt da. Om man trenger lovnader må man legge det frem FØR sex. Anonymkode: 80ded...10b Det hun mente var at hun kanskje vil føle seg som en hore etter at de er ferdige og at hun ikke fikk noe ut av det. Som 'et stykke kjøtt', tømmestasjon, cum dumpster o.s.v. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, Gent82 skrev: Det hun mente var at hun kanskje vil føle seg som en hore etter at de er ferdige og at hun ikke fikk noe ut av det. Som 'et stykke kjøtt', tømmestasjon, cum dumpster o.s.v. Merkelig. Om man tenker slik bør man jo holde seg til onani. Om man ikke synes sex er digg selv så er det jo ikke noe poeng i å ha det uansett. Anonymkode: 80ded...10b
Gent82 Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Merkelig. Om man tenker slik bør man jo holde seg til onani. Om man ikke synes sex er digg selv så er det jo ikke noe poeng i å ha det uansett. Anonymkode: 80ded...10b Ts bør finne seg en kjæreste. One night stand er ikke nødvendigvis bra for sårbare sjeler. Etter flere ons kan det gå rett i kjelleren med selfesteemen. Fare for å tro at man bare er en cum bucket.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har hatt ons en gang, og da var jeg heldig - hvis jeg tar andres erfaringer i betraktning. Han var opptatt av å gi meg nytelse, og brukte mer tid på meg enn at han selv skulle bli tilfreds. Tror ikke det kommer til å bli så mye ons i framtiden, fordi jeg er egentlig ikke en slik person som ligger med folk jeg møter på byen 😬 K23 Anonymkode: a7834...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 54 minutter siden, Gent82 skrev: Ts bør finne seg en kjæreste. One night stand er ikke nødvendigvis bra for sårbare sjeler. Etter flere ons kan det gå rett i kjelleren med selfesteemen. Fare for å tro at man bare er en cum bucket. Jeg tror at jeg gjerne bør det. Er ganske rolig og beskjeden så gjerne den som ikke krever så mye. Så litt redd for å bli utnyttet. Men er glad i sex da. Anonymkode: ce523...9be
Gent82 Skrevet 12. mai 2019 #14 Skrevet 12. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at jeg gjerne bør det. Er ganske rolig og beskjeden så gjerne den som ikke krever så mye. Så litt redd for å bli utnyttet. Men er glad i sex da. Anonymkode: ce523...9be Såklart er du glad i sex, du trenger bare følelser (#me too ) Mitt tips er kjæreste ja, eller en venn du er komfortabel og trygg på går jo an å bli FF med da, om det føles riktig.(kan jo bli kjæreste av det og tilogmed :-) Dette fikser du 1
Hr. Aktiv Skrevet 12. mai 2019 #15 Skrevet 12. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare for tømming for dere menn? Anonymkode: ce523...9be Nei ikke for meg. ons er jeg ikke interessert i what so ever. Det gir meg absolutt ingenting. Skal jeg bare sprute fikser jeg det selv. Jeg vil nusse, stryke, kjærtegne, kile, bite, slikke osv.. Så det måtte ha blitt ei som er villig til mere enn bare å møtes av og til. Om ikke fast forhold så ihvertfall ei som jeg kunne ha hengt med titt og ofte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå