Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke normale sports-bh'er i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner bare sports-bh'er som ser ut som de er til barn. Med 0 support. Og jeg er ingen Jordan når det gjelder bh-størrelse, bruker 75 C. Har tidligere handlet sports-bh'er fra Nike i USA og Victoria's Secret. De holder sakene på plass. Men de selger tydeligvis ikke samme produkter i Nike i Norge som i USA, og det er utrolig frustrerende!

Hvor kjøper dere sports-bh'er? Kan så klart bestille fra Victoria på nett, men syns nesten 800 kr for en sports-bh er dyrt. Også er det jo toll i tillegg. 

Anonymkode: 83416...c92

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør ikke det!

Anonymkode: e3d6a...713

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du i det hele tatt lett? Samme str som deg, bruker mange forskjellige merker, mest fra nike

Anonymkode: 5677d...248

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du mener er normale sports-bh’er, men jeg har samme størrelse som deg og jeg sliter virkelig ikke med å finne noen som støtter, passer, eller er normale. Jeg kjøper dem i størrelse xs eller s, og da holdes alt på plass.

Anonymkode: 22435...ec0

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns mange av det er så plundrete og ta av og på i tillegg til å være laget av veldig stivt stoff.  Også er det mange som får en til å bli seende helt flat ut fordi de presser inn puppene. Har prøvd noen med litt push-up men det var ikke fine på.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 80 k og bruker Pierre Robert sine. 

Anonymkode: add57...09f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, SupaWoman said:

Jeg syns mange av det er så plundrete og ta av og på i tillegg til å være laget av veldig stivt stoff.  Også er det mange som får en til å bli seende helt flat ut fordi de presser inn puppene. Har prøvd noen med litt push-up men det var ikke fine på.  

Skal du trene og holde puppene på plass, eller skal du gå og vise de frem?

At de "presses flate", eller holdes på plass som det også kalles, når man trener er vel bare positivt.

Alt til sitt bruk.

Anonymkode: a5513...808

• Liker 4
Skrevet

Shock Absorber! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du trene og holde puppene på plass, eller skal du gå og vise de frem?

At de "presses flate", eller holdes på plass som det også kalles, når man trener er vel bare positivt.

Alt til sitt bruk.

Trener ikke for å vise meg fram men liker ikke å se HELT flat ut. Det gjør vel ingen kvinner uansett setting.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, SupaWoman said:

Trener ikke for å vise meg fram men liker ikke å se HELT flat ut. Det gjør vel ingen kvinner uansett setting.

Jeg hadde elsket det, men med mine F-cups så er det bare en fjern drøm, hvis ikke jeg vil betale for det.

• Liker 3
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde elsket det, men med mine F-cups så er det bare en fjern drøm, hvis ikke jeg vil betale for det.

Er det ikke som regel sånn at man vil ha det man ikke kan få.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SupaWoman said:

Er det ikke som regel sånn at man vil ha det man ikke kan få.

Det skal jeg skrive under på.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 80 k og bruker Pierre Robert sine. 

Anonymkode: add57...09f

Her også. Jeg er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 24d32...91b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shock Absorber sine er veldig gode! Hilsen F-cup.

Anonymkode: f18a5...db3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...