Gå til innhold

Forelsket i en transkvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for hetsende innhold, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vi mennesker klart å gi litt mer faen i hva andre synes ville livet blitt mye bedre!

I norge er vi ekstremt dømmende da, alle skal være like.

Anonymkode: 0c375...01e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at dette vil gå sin naturlig vei av seg selv. Når 2 mennesker er forelsket i hverandre ting bare skjer. 

Jeg ble ellers veldig berørt av din historie. Måten du snakker om henne er så pen og delikat.

Samtidig er det du sa om at du føler deg 100% heterofil, likevel ønsker du å ha sex med ei kvinne med penis veldig spennende for meg. Jeg har vært bort i det før. Eks daten min fortalte meg en gang at han føler seg heterofil men han virkelig tenner på shemales.

Jeg tror at jeg spurte om det kan hende at han var bifil. Hvis jeg husker det godt tror jeg at han svarte at det tror han ikke. Han mente at han var heterofil men shemales er søte, veldig feminine og sexy og da gjør det ikke noe at hun har penis. 

Jeg klarte ikke å forstå det. Vi har ikke vært sammen lenger når vi har snakket om det og det burde ikke ha noen betydning for meg likevel det er en av grunnene til at jeg ikke klarer å glemme han. Det var mye som i hodet mitt kunne ikke fått til å stemme og dette var en av de tingene.

Jeg lurer på om i din tilfelle er det virkelig slik at du har først forelsket deg i person,  videre fikk du vite at damen er trans og dine følelser er så pass sterke at dette ikke gjør noen forskjell?

Eller var det slik at du kunne merke til at hun er trans (eller mistenkte det) og dette var faktisk grunn til at du ble forelsket?

Anonymkode: ecb45...73a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2019 den 18.41, Testosteron skrev:

Du er det nå ihvertfall

Hopp over denne ts 💜

Anonymkode: 9fb87...5e6

• Liker 3
Skrevet

Dette kommer sikkert til å gå kjempebra! Er sikker på at det blir en fin opplevelse for dere begge!
Det verste som kan skje er at det kanskje blir litt klønete første gangen, før dere finner ut av ting, men det kunne jo skjedd under et hvilket som helst samleie. 

Jeg sier hurra for kjærligheten!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette går nok bra. Ha god kommunikasjon og være gode mot hverandre. Ikke gjør henne om til en fetisj for det er det dessverre noen som gjør.

Lykke til! 😄

Anonymkode: f9ea4...704

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om i din tilfelle er det virkelig slik at du har først forelsket deg i person,  videre fikk du vite at damen er trans og dine følelser er så pass sterke at dette ikke gjør noen forskjell?

Dette! Så flott skrevet av deg. Setter pris på det. Synd det ikke ble noe mer med denne personen du pratet om. Jeg har aldri før tent på shemale. Gjør forsåvidt ikke det nå heller, men tenner på hun jeg har begynt å forelske meg i. Jeg skal treffe henne i kveld, så får vi se hva som skjer. Jeg er i allfall forberedt og det er hun også🙂

Ts

Anonymkode: f547c...6c9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Så flott skrevet av deg. Setter pris på det. Synd det ikke ble noe mer med denne personen du pratet om. Jeg har aldri før tent på shemale. Gjør forsåvidt ikke det nå heller, men tenner på hun jeg har begynt å forelske meg i. Jeg skal treffe henne i kveld, så får vi se hva som skjer. Jeg er i allfall forberedt og det er hun også🙂

Ts

Anonymkode: f547c...6c9

Masse lykke til ❤

Anonymkode: ecb45...73a

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen ut av skapet :)

Absolutt ingenting galt med at du har funnet deg en mann. Kos dere!!

Anonymkode: 290ea...fff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo ikke en mann. Hun er en kvinne.

Masse lykke til TS. Heier på deg og dere❤️

Anonymkode: 22e3a...349

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt i å være homo.

Anonymkode: 9df99...2eb

TS tiltrekkes jo åpenbart av kvinner, så hvis noe så er han bifil, ikke homo. Hvorfor glemmer så mange at bifile eksisterer?

Anonymkode: 81e93...41c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en kvinne. Jeg lurer på hva som gir deg lyst til å spre hat på den måten? Trist, egentlig.

Anonymkode: 81e93...41c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så fint å lese at du er så lite fordomsfull og åpen ❤️ ikke minst det at dere har så god kommunikasjon som dere har. Hun virker som en bra dame og du virker som en veldig fin fyr du også! 🥰 Heier på dere.

Anonymkode: 58f96...692

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Over her. 

Og sett heller ingen merkelapp på deg selv, det kan bare forvirre deg ekstra tenker jeg 🙂 Er selv kvinne og har alltid sett på meg selv som «hetero», men har i voksen alder skjønt at jeg først og fremst forelsker meg i personligheter, både menn og kvinner.

Har også helt hetero kompiser, som liker å ha sex med menn for gøy 🙂 

Anonymkode: 58f96...692

• Liker 3
Skrevet

Blir så provosert av enkelte her. TS vet da faen selv best hvem han er. Hvorfor har enkelte så stort behov for å dytte på noen en merkelapp som man selv både vet og ikke hører seg hjemme i? Makan så trangsynt noen er. 

Jeg er transkvinne selv og gjett om mange menn er interessert i meg, men når jeg kommer ut er fjeset dems helt priceless 😂😂😂 «Trodde ikke du var transe, du er så pen»... Lol fordommene lenge leve! 

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, PinkLady97 skrev:

Blir så provosert av enkelte her. TS vet da faen selv best hvem han er. Hvorfor har enkelte så stort behov for å dytte på noen en merkelapp som man selv både vet og ikke hører seg hjemme i? Makan så trangsynt noen er. 

Jeg er transkvinne selv og gjett om mange menn er interessert i meg, men når jeg kommer ut er fjeset dems helt priceless 😂😂😂 «Trodde ikke du var transe, du er så pen»... Lol fordommene lenge leve! 

Mange transkvinner er mye penere enn biologiske kvinner synes nå jeg 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, KittyNose skrev:

Mange transkvinner er mye penere enn biologiske kvinner synes nå jeg 😊

Er det så rart da? Transkvinner opererer seg ofte slik de ønsker å se ut :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så rart da? Transkvinner opererer seg ofte slik de ønsker å se ut :)

Du høres trangsynt ut. De fleste transkvinner jeg kjenner har kun operert underlivet og puppene. Det er hormonbehandlingen som gjør dem feminine på like linje med biologiske fødte kvinner! Østrogen! Hva som gjør at endel av dem ser penere ut i følge noen kan være pga de har annerledes trekk fordi dem er jo født som menn. Min mening er at dem som har spesielle trekk og skiller seg ut er penere

Anonymkode: 25112...0ed

• Liker 5
Skrevet

ts, hvordan gikk det? :)

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Ikke noe galt med forskjellige kvinner- jeg har levd livet og har erfaring,så er det snakk om en ordentlig Transexual som er født i feil  kropp og som går på hormoner, er feminin og har hode og tankegangen som en dame, og har tatt operasjoner med bryster og ansikt, hofter/rumpe og ser helt ut som en helt ekte naturlig vakker kvinne så er det for meg en kvinne:) og veldig mange av disse flotte fantastiske kvinnene som tørr å ta det steget og være seg selv det krever mye!og det er respekt!! Veldig! Men de fleste velger å beholde penis og dem er like mye kvinner  uansett- det å ville beholde litt av sin opprinnelige kropp betyr trygghet spørr du meg.jeg har datet og møtt flere slike kvinner og det er det ingen skam over- fantastisk!! Likte en dame i slutten av 20 årene, så ut som en supermodell og datet henne flere ganger ute på byen ,restaurant, venner, fest, og tilslutt lå man isenga og først da kjente jeg beskjeden på en voldsom tykk «venn» på 25 mellom bena hennes;) men det er da ikke noe galt med dette!;)hver deg selv og føl deg frem i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...