AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Dette er ikke troll! Må bare få det ut... Jeg har i en stund datet en trivelig og flott kvinne. Vi trives veldig godt sammen og begynner å bli glad i hverandre. Var sammen i går da hun fortalte meg at hun var en transkvinne i all fortrolighet. Jeg var helt rolig og visste hva hun mente, men spurte likevel om hun hadde penis. "Ja, å den virker også" sa hun. Hun skal heller ikke fjerne penisen. Jeg har aldri vært i nærheten av å være homofil eller tent på menn og pikk. Men jeg merker jeg fortsatt er glad i henne å vil ha sex med henne. Hun vil også ha sex med meg, det var derfor hun fortalte meg alt dette i går. Vi ble sittende å prate om situasjonen hennes i stedenfor, som vi begge følte var riktig. Vi fortalte begge hva vi likte sexuelt og hvordan vi ville ha det. Vi sa også at noe av det beste vi likte var blowjob. Men saken er altså slik, jeg begynner å bli forelsket i denne kvinnen, og vi vil begge ha sex. Jeg merker også at jeg syntes det er litt spennende og pirrende at hun har pikk! Jeg vil ha henne likevel. Jeg er bare så redd for å ødelegge noe når vi bestemmer oss for å ha sex... Jeg vil så gjerne at det skal være så naturlig som mulig. Mann og en vakker kvinne, og to peniser. Er ikke sikker på hvorfor jeg skriver dette... Virker som tull alt sammen... Er noen som har noen tips? Hvordan være naturlig med henne når vi skal ha sex? Lurer jo også litt på hva legningen min er oppi alt dette? Uansett så vil vi være sammen... Anonymkode: f547c...6c9 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Mange deilige transer der ute med flott pikk! Gled deg, analsex er himmelsk med den rette. Anonymkode: 0c375...01e 5
annebanane Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 (endret) Gå frem i deres tempo, kommuniser godt videre i disse nye terretoriene dere skal inn i, nyt tiden sammen, og dropp tanker om legningen din. Du behøver ikke passe inn i en spesifikk boks. Endret 12. mai 2019 av Moonwalker 17
Testosteron Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri vært i nærheten av å være homofil eller tent på menn og pikk Anonymkode: f547c...6c9 Du er det nå ihvertfall 17
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Ikke noe galt i å være homo. Anonymkode: 9df99...2eb 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 Trenger ikke være homo for å ha sex med en mann! Slutt å tull. Glem legninger, glem merkelapper. Er selv mann, har sex med menn av og til. Kan gå mndr/år mellom hver gang. Lever bare en gang, så dumt å ikke unne seg spenningen! Anonymkode: 0c375...01e 16
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Tipset er å ha god kommunikasjon. Gjør det du og hun ønsker. Alt trenger ikke å ha en merkelapp. Kanskje du er bifil? Panfil eller hva det nå heter? Du er tiltrekker av personen, dere like hverandre, da er det bare å kjøre på. Anonymkode: 09723...84d 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 Det virker som at dere allerede har god kommunikasjon, så fortsett slik 😊 Noen mennesker blir forelsket i en person, uavhengig av kjønn! Skjønner at d kan være litt rart ettersom man vanligvis også gir seg selv en "merkelapp"; hetero eller homo... Nei, kos dere sammen, og se hva som skjer 😉 Forøvrig er d da ingens business hva hun har i trusa! Og dere som usj'er og æsj'er - grow up! Anonymkode: 8783e...d9a 18
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker som at dere allerede har god kommunikasjon, så fortsett slik 😊 Noen mennesker blir forelsket i en person, uavhengig av kjønn! Skjønner at d kan være litt rart ettersom man vanligvis også gir seg selv en "merkelapp"; hetero eller homo... Nei, kos dere sammen, og se hva som skjer 😉 Forøvrig er d da ingens business hva hun har i trusa! Og dere som usj'er og æsj'er - grow up! Anonymkode: 8783e...d9a Takk😉 Ts Anonymkode: f547c...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 Så fint at du har truffet noen du liker, og som liker deg tilbake! ❤️ Det virker som dere snakker godt sammen, så fortsett med det. Å si at du er nervøs, eller at du vil gå rolig frem - hvis du ønsker det, virker det som det er stor åpenhet for, så bruk denne kommunikasjonen godt. Også tror jeg det meste bare faller på plass naturlig når dere først kommer til det steget? Og vedrørende legning tenker jeg at du ikke trenger å tenke så mye på det: du har møtt en person du kjenner at du er i ferd med å forelske deg i, som liker deg, og dere har lyst til å ha sex sammen. Nyt det ☺️ Anonymkode: c2fcb...4f0 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har vært sammen med en mann-til-kvinne. Når hun begynte med hormoner forsvant funksjonen i penis. Hun er i dag operert og har en fullt fungerende vagina. Har flammen din tenkt å operere seg? Eller er det kun kle seg som kvinne? Anonymkode: 89ac5...d4d 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med en mann-til-kvinne. Når hun begynte med hormoner forsvant funksjonen i penis. Hun er i dag operert og har en fullt fungerende vagina. Har flammen din tenkt å operere seg? Eller er det kun kle seg som kvinne? Anonymkode: 89ac5...d4d Det står i Hi at hun ikke har tenkt å fjerne penisen. Anonymkode: aec97...e32 3
herremann Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 det er ingenting galt i å være tiltrukket av en annen mann. homofili er utbredt og sosialt akseptert. kos dere i sammen og ikke bry dere om hva andre sier, lykke til. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #14 Skrevet 12. mai 2019 Hvis man er glad i noen så spiller det kanskje ikke så stor rolle hvordan underlivet ser ut? Det blir bare en del av personen man liker? Anonymkode: c2dd8...993 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #15 Skrevet 12. mai 2019 Så lenge du ikke finner det avstøtende at hun har pikk så tror jeg du vil nyte sexen, du har tross alt følelser for henne. Endel menn som ser på seg selv som hetro har sex med menn og liker det. Tror dette vil gå helt fint. Anonymkode: 332a6...017 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #16 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har ei venninne som er transkvinne. Om jeg virkelig ser nøye etter, kan jeg se at hun har mannlige trekk bak alt det feminine. Litt for rett kropp, og litt i hakepartiet bare. Det er faktisk ikke alle transkvinner som man tydelig ser er det som enkelte her inne virker å tro. Og jeg vil vel tro du er i ferd med å forelske deg i henne, personen hun er, og hun er jo dame. Hun føler seg som dame og er det innvendig. Det ytre har jeg all tro på at du klarer å komme deg rundt bare dere har god kommunikasjon. Anonymkode: c0d1f...ca0 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #17 Skrevet 12. mai 2019 Synes du har en flott holdning, og tror dere finner ut av det seksuelle. Er man glad i mennesket, så pleier slikt å ordne seg. Blås i fordommer, å finne kjærlighet er flott! Ikke noe galt i å være homofil, men jeg vil ikke kalle det homofili å forelske seg og ha sex med en kvinne med penis. Skal man sette merkelapp på det er man vel heller panfil. Jeg tror forøvrig at vi mennesker kan være ganske fleksibel seksuelt, når man treffer på det rette mennesket. At få egentlig er 100% heterofil. (Eller 100% homofil.) Anonymkode: 3f70d...cfe 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #18 Skrevet 12. mai 2019 59 minutter siden, PinkLady97 skrev: Jeg er transkvinne selv og har faktisk lys kvinnelig stemme. I tillegg er det ikke lett å spotte at jeg har skiftet kjønn da jeg sosialiserer meg med fremmede ute daglig, og får nok av menn som sjekker meg opp ute på byen når jeg er med venninnene mine og drikker. Virker som du har et veldig generalisert syn på dette og tror at alle trans er like, når det ikke er fakta. Herregud for så frekk du er i måten her og kaller det æsj og grusomt! Skjønner godt at du poster som anonym. Og gratulerer til deg TS som har funnet en du virkelig liker og har det bra sammen med. Og drit i dem som kommenterer «æsj» «homo» til deg 🥰 Tusen takk PinkLady🙂 Hun har også lys stemme og ser ut som en dame, en virkelig vakker dame😍 Ts Anonymkode: f547c...6c9 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #19 Skrevet 12. mai 2019 Problemet er jo samfunnet og hvordan transpersoner blir sett ned på som om de er noe hentet fra bunnslammet i søppeldunken. Det er jo helt absurd, og for meg helt uforståelig at man ikke bare kan akseptere at transer er en del av kjønnsspekteret. Å være transe er helt normalt, det er på tide av folk begynner å akseptere det. Jeg synes ikke du skal tenke for mye over at hun har pikk, det er jo personen i seg selv som er det viktigste. Om flere hadde vært åpne og godtatt at kjønn kan være ganske så flytende, så tror jeg man kunne forelske seg i hvem som helst uavhengig av kjønnet man har fått. Anonymkode: e6f5f...768 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå