AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Del Skrevet 12. mai 2019 Kjæresten min er blitt tykk og jeg klarer ikke å tenne på han lengre. Har forsiktig ymtet frampå slanking og sunn kost, men det går ikke inn. Sexlivet er ødelagt pga av dette og magen hans er dessuten i veien under sex. Må bruke spytt eller glide middel for få pikken inn fordi jeg er som en ørken mellom bena. Klarer rett og slett ikke å tenne på han dessverre. Han gikk før med linser men bruker nå også brller som dessverre ikke kler han, og han har en dobbelhake som skjuler halsen. Har tenkt på å gjøre det slutt, har ikke unger med han, men sønnen min er veldig glad i han , da han har en far som ikke stiller opp. Hva gjør jeg nå da? Er det flere som hr kjærester som plutselig har lagt på seg veldig mye og spiser ekstremt usunt? Anonymkode: a17d2...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Del Skrevet 12. mai 2019 Min mor har hatt vektproblemer og faren min har aldri sagt noe eller kritisert, men motivert henne. I tenåringsårene var hun overvektig og hadde et crush på en dude som avviste henne på grunn av vekten, men møtte da faren min etter at hun hadde gått ned i vekt. Crushet ville da ha henne, men hun ville ikke ha han. Hun ville heller min far, med et øye og en skillsmisse, og de har vært sammen siden. Mamma går turer og gjør alt for å være i aktivitet og leve sunnere, mens pappa spiser mer enn han burde, drikker masse øl og er fremdeles liten og tynn. Er det en årsak til at kjæresten din har blitt tykk? I stedet for at det er vekten, er det kanskje at følelsene dine også har forsvunnet for ham? Du må nesten bare være ærlig med han. Si at han har gått opp i vekt og han bør spise mindre og velge mer sunt slik at han kan leve bedre og være en god rollemodell for sønnen din. Anonymkode: 4a626...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Del Skrevet 12. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min er blitt tykk og jeg klarer ikke å tenne på han lengre. Har forsiktig ymtet frampå slanking og sunn kost, men det går ikke inn. Sexlivet er ødelagt pga av dette og magen hans er dessuten i veien under sex. Må bruke spytt eller glide middel for få pikken inn fordi jeg er som en ørken mellom bena. Klarer rett og slett ikke å tenne på han dessverre. Han gikk før med linser men bruker nå også brller som dessverre ikke kler han, og han har en dobbelhake som skjuler halsen. Har tenkt på å gjøre det slutt, har ikke unger med han, men sønnen min er veldig glad i han , da han har en far som ikke stiller opp. Hva gjør jeg nå da? Er det flere som hr kjærester som plutselig har lagt på seg veldig mye og spiser ekstremt usunt? Anonymkode: a17d2...4b7 Du høres veldig sexy ut selv. Anonymkode: b34c2...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Del Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min mor har hatt vektproblemer og faren min har aldri sagt noe eller kritisert, men motivert henne. I tenåringsårene var hun overvektig og hadde et crush på en dude som avviste henne på grunn av vekten, men møtte da faren min etter at hun hadde gått ned i vekt. Crushet ville da ha henne, men hun ville ikke ha han. Hun ville heller min far, med et øye og en skillsmisse, og de har vært sammen siden. Mamma går turer og gjør alt for å være i aktivitet og leve sunnere, mens pappa spiser mer enn han burde, drikker masse øl og er fremdeles liten og tynn. Er det en årsak til at kjæresten din har blitt tykk? I stedet for at det er vekten, er det kanskje at følelsene dine også har forsvunnet for ham? Du må nesten bare være ærlig med han. Si at han har gått opp i vekt og han bør spise mindre og velge mer sunt slik at han kan leve bedre og være en god rollemodell for sønnen din. Anonymkode: 4a626...ef7 Glemte å skrive under min egen erfaring om mine foreldre at det som regel ligger en årsak til at noen bare plutselig begynner å spise masse. Er det stress? Er alt bra? Moren min spiste masse gjennom alle de tre graviditetene og klarte ikke helt å stoppe etter dem. Hun slet også med depresjon i en lang periode da pappa alltid var på jobb og hun var alene med oss. Ingen venner tok kontakt fordi "etter hun fikk unger kan hun jo ikke feste" var deres logikk. Anonymkode: 4a626...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Del Skrevet 12. mai 2019 Jeg hadde det likt med eksen. Klarte til slutt ikke å tenne på han. Det var ikke bare pga vekta, også at han aldri ville bli med meg og hunden på tur, alltid lå i sofaen og spiste dritt. Tvang meg selv til å ligge med han et par ganger fordi jeg syntes synd på han, men det fikk meg til å føle meg dårlig i ettertid. Siden du ikke tenner på han lengre og dere har for forskjellige prioriteringer, synes jeg du skal vurdere å gå. Jeg gikk, og har aldri sett meg tilbake. Det var deilig å være fri og kunne føle opphisselse og god sex med en annen. Det beste jeg har gjort. Anonymkode: 5d02f...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Del Skrevet 12. mai 2019 Gikk gjennom det samme. Da jeg begynte å advare han om at han begynte å legge på seg, sa han at jeg bare innbilte meg det. Sa det til han på en støttende måte og forsikret han om at jeg bare sa det fordi jeg brydde meg om helsa hans. Vi var samboere da, og da må det være innafor å snakke om slike ting? Han ignorerte varslene til han en dag spurte meg hva de røde merkene på magen hans var. Han hadde fått strekkmerker, så langt hadde det gått! Han innså det først da, og ble litt opphengt i å forandre kosthold og bli mer aktiv, men opprettholdt det aldri mer enn en dag og 2. Har også sett at mange andre her inne har samme erfaring, det er sjelden de snur det om og legger om livsstilen. Er ikke sammen med denne mannen nå lenger, men vektoppgangen var ikke grunnen. Jeg hadde blitt uansett hvor mange kilo, om han kunne bundet seg skikkelig til vårt forhold. Anonymkode: 558be...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 12. mai 2019 #7 Del Skrevet 12. mai 2019 Dersom du velger å gå så ville jeg vinklet det inn på at følelsene tok slutt. Det er jo mulig at han selv er veldig lite tilfreds i forholdet og heller velger å spise fremfor å gå og gjøre noe for sin egen lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 12. mai 2019 #8 Del Skrevet 12. mai 2019 Om følelsene er riktige har jeg ikke mistet tenningen om de har gått opp i vekt. Jeg har heller ikke opplevd at de har mistet tenningen om jeg har lagt på meg. Du nevner kun fysiske endringer og derfor tenker jeg at du egentlig aldri har hatt de store følelsene? Når du tilogmed nevner at brillene gjør at du liker han mindre, så regner jeg med at du har vært sammen med han kun for å ha kroppsvarme fra et annet vesen med puls. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Del Skrevet 12. mai 2019 Gi han beskjed at han må ned i vekt ellers går du. Hilsen mann Anonymkode: 1e246...c5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Del Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min er blitt tykk og jeg klarer ikke å tenne på han lengre. Har forsiktig ymtet frampå slanking og sunn kost, men det går ikke inn. Sexlivet er ødelagt pga av dette og magen hans er dessuten i veien under sex. Må bruke spytt eller glide middel for få pikken inn fordi jeg er som en ørken mellom bena. Klarer rett og slett ikke å tenne på han dessverre. Han gikk før med linser men bruker nå også brller som dessverre ikke kler han, og han har en dobbelhake som skjuler halsen. Har tenkt på å gjøre det slutt, har ikke unger med han, men sønnen min er veldig glad i han , da han har en far som ikke stiller opp. Hva gjør jeg nå da? Er det flere som hr kjærester som plutselig har lagt på seg veldig mye og spiser ekstremt usunt? Anonymkode: a17d2...4b7 Her må du ta deg sammen, det er du det er noe galt med. Elsker du han ikke lenger er det pga mer enn bare magen hans. Eller gjør det slutt. Glad jeg ikke har en kjæreste som deg. Anonymkode: 81fe8...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 12. mai 2019 #11 Del Skrevet 12. mai 2019 Hvor gamle er dere som starter disse innleggene? Det er tragisk å lese, det er kun kropp og sex som gjelder i et forhold. Så har kjæresten lagt på seg, men er han ikke fortsatt DIN morsomme, flotte mann? Eller har han mistet all humor også? Eller var det magemusklene du ble sammen med I første omgang? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Del Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, kaleidoskop skrev: Hvor gamle er dere som starter disse innleggene? Det er tragisk å lese, det er kun kropp og sex som gjelder i et forhold. Så har kjæresten lagt på seg, men er han ikke fortsatt DIN morsomme, flotte mann? Eller har han mistet all humor også? Eller var det magemusklene du ble sammen med I første omgang? Jeg er enig. Hadde min partner «forfalt» plutselig hadde jeg blitt bekymret og snakket med ham om hva som er galt, ikke kalt ham stygge ting på forum og dumpet ham! Det er bare sært, og vitner om at de helt store følelsene ikke var der i utgangspunktet. Anonymkode: dd482...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 12. mai 2019 #13 Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) 1 time siden, kaleidoskop skrev: Hvor gamle er dere som starter disse innleggene? Det er tragisk å lese, det er kun kropp og sex som gjelder i et forhold. Så har kjæresten lagt på seg, men er han ikke fortsatt DIN morsomme, flotte mann? Eller har han mistet all humor også? Eller var det magemusklene du ble sammen med I første omgang? Jeg er helt uenig! Jeg synes det hadde vært helt turn off at mannen hadde lagt på seg mye. Det er respektløst, ikke bare mot kjæresten. Her har du vært heldig å bli født med en sunn kropp, og så gir du faen og lar den forfalle! Hva slags alderdom får man med sånn helse om han er i f eks trettiårene nå? Greit nok at dette ikke er politisk korrekt i et land der det nå er mest normalt å være overvektig, men tenning er tenning, det er ikke en holdning man kan jobbe med eller endre for å være snill. (Dette gjelder ikke hvis det er pga sykdom, det er livsstilen som er usexy.) Endret 12. mai 2019 av Ella Ellefantella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #14 Del Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, Ella Ellefantella skrev: Jeg er helt uenig! Jeg synes det hadde vært helt turn off at mannen hadde lagt på seg mye. Det er respektløst, ikke bare mot kjæresten. Her har du vært heldig å bli født med en sunn kropp, og så gir du faen og lar den forfalle! Hva slags alderdom får man med sånn helse om han er i f eks trettiårene nå? Greit nok at dette ikke er politisk korrekt i et land der det nå er mest normalt å være overvektig, men tenning er tenning, det er ikke en holdning man kan jobbe med eller endre for å være snill. Problemet er vel nettopp at sånne holdninger er blitt veldig mainstream og politisk korrekte. Det er heller det å påpeke at kropp ikke er alt som for tiden er politisk ukorrekt. Anonymkode: b34c2...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 12. mai 2019 #15 Del Skrevet 12. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er vel nettopp at sånne holdninger er blitt veldig mainstream og politisk korrekte. Det er heller det å påpeke at kropp ikke er alt som for tiden er politisk ukorrekt. Anonymkode: b34c2...759 Det er jeg ikke enig i, det er liksom ikke lov å si at man ikke tenner lenger fordi kjæresten har lagt på seg. Da er man overfladisk og har ikke hatt nok følelser, hvilket er helt ukorrekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie85 Skrevet 12. mai 2019 #16 Del Skrevet 12. mai 2019 Koslig å bare være i sammen også da, trenger vel ikke å ha sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #17 Del Skrevet 12. mai 2019 2 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Det er jeg ikke enig i, det er liksom ikke lov å si at man ikke tenner lenger fordi kjæresten har lagt på seg. Da er man overfladisk og har ikke hatt nok følelser, hvilket er helt ukorrekt! Nei, der tar du rett og slett feil. Det er akkurat motsatt. Anonymkode: b34c2...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 12. mai 2019 #18 Del Skrevet 12. mai 2019 6 minutter siden, frankie85 skrev: Koslig å bare være i sammen også da, trenger vel ikke å ha sex Øh, da er man jo bare venner! De fleste mennesker trenger sex i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 12. mai 2019 #19 Del Skrevet 12. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, der tar du rett og slett feil. Det er akkurat motsatt. Anonymkode: b34c2...759 Kommer vel an på hvem man omgås, jeg vil påstå det motsatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie85 Skrevet 12. mai 2019 #20 Del Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, Ella Ellefantella skrev: Øh, da er man jo bare venner! De fleste mennesker trenger sex i et forhold. Jeg klarer da å fint å leve uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå