AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Noen her som har hatt den eksamenen? Merker at jeg er spent på hvordan den foregår. På nett leser jeg at det er en lett eksamen, men hvor lett er den egentlig? Jeg trenger bare 2 - er det virkelig mulig å stryke i det hele tatt? Selv om man ikke er i kjempeform? Og hvis man gjør det dårlig på fysisk del - kan man redde seg inn på muntlig del? Anonymkode: 8d24f...439
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har hatt det! Første del: Vi måtte kaste en volleyball over et nett (to og to), løpe med en fotball mellom noen kjegler, og prøve å få en basketball opp i nettet. Dette gjorde alle samtidig. Del 2: Vi måtte lage eget treningsprogram (lag dette i forveien), og utføre programmet. Vi hadde tilgang til ulike vekter, men det visste ikke jeg - så mitt treningsprogam var med egen kroppsvekt. Del 3: Muntlig del. Ble spurt ut om alt mulig fra gymboka! Jeg kunne boka inn og ut, og reddet meg nok godt inn der. Husker ikke helt hva de sa, men tror de mente jeg lå an til en 4-er i den praktiske delen (var det jeg hadde fra før..), men teorien dro meg opp til en 5-er. Mitt beste tips er å lese hele gymboka, pugg den, og lag et bra treningsprogram i forkant. Anonymkode: fb4e2...51f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det! Første del: Vi måtte kaste en volleyball over et nett (to og to), løpe med en fotball mellom noen kjegler, og prøve å få en basketball opp i nettet. Dette gjorde alle samtidig. Del 2: Vi måtte lage eget treningsprogram (lag dette i forveien), og utføre programmet. Vi hadde tilgang til ulike vekter, men det visste ikke jeg - så mitt treningsprogam var med egen kroppsvekt. Del 3: Muntlig del. Ble spurt ut om alt mulig fra gymboka! Jeg kunne boka inn og ut, og reddet meg nok godt inn der. Husker ikke helt hva de sa, men tror de mente jeg lå an til en 4-er i den praktiske delen (var det jeg hadde fra før..), men teorien dro meg opp til en 5-er. Mitt beste tips er å lese hele gymboka, pugg den, og lag et bra treningsprogram i forkant. Anonymkode: fb4e2...51f Tusen takk for svar - dette er til stor hjelp! 😊😊 -TS Anonymkode: 8d24f...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå