Gjest Rocky Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Jeg brukte før Decleors ylang ylang olje for de urene partiene og den hjalp nokså godt. Så nå at de hadde ylang ylang olje på apoteket. Jeg har ikke så mye peiling på dette så defor spør jeg dere...Kan jeg bruke denne på de urene partiene slik med decleors olje,eller?! Den fra decleor er vel tilsatt noe mer,men er det slik at ylang ylang oljer generelt hjelper på uren hud? Denne er jo billigere enn decleors,så tenkte jeg kanskje kunne spart noe penger!? Hvis ikke,er det noen andre oljer(kanskje på apoteket.helst ikke sååå veldig dyrt)som kunne hjulpet... Har en irriterende uren hake som jeg begynner å bli skrekkelig lei av :-x Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg,siden jeg ikke har så veldig mye peil på dette selv... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 vandlig ylangylang er ikke kjent for å være super effektiv på uren hud. sitrus oljer (feks bergamott) kan hjelpe ved sorte prikker. jeg bruker klorofyll fra helsekosten, har anbefalt den mye på disse sidene, og den er helt super. blander den med solhatt i en liten flaske på badet, og bruker den hver kveld(man blir litt grønn av den)
Gjest Rocky Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 Okay,takk for svar! Blande klorofyll og solhatt?! Kan jo alltids prøvd dette... Men du skrev over at det hjalp på sorte prikker...eller var det bare situs oljer?! Hvor får man kjøpt det? Egentlig er ikke det største problemet sorte prikker,men "underjordiske" kviser og vonde kviser på haka? Hjelper denne miksen av klorofyll og solhatt på dette?? Jeg prøver gjerne ALT!! Er så sykt lei nå... PS: Tørker/irriterer det huden veldig?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Sliter akkurat med detsamme som deg :-( Har fått aberela hos legen min, holder på med den nå og er blitt så rød og fått avflassing,men skal holde på en stund til å se .Har også kviser på haka og de ser ikke ut til å ville forsvinne :evil: blir gal jeg og.Har aldri før hatt så mye av de som nå, og lurer på om skole stress kan være årsak, holder på å slite meg ihjel med skole arbeid og en haug eksamener nå.Så jeg er å kjempe glad hvis det er noen som vet om andre råd for disse kvisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå