Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i se huden min bli bedre og bedre med de produktene jeg bruker, men når det kommer til sminke blir det alltid feil. Jeg klarer ikke å dekke de områdene jeg vil dekke og føler mer at jeg skifter hudfarge til enten lysere eller mørkere når jeg tar på. Kan noen gi råd? Har ikke lyst til å se ut som om jeg har masse støv i ansiktet om dere forstår hva jeg mener.

Søker en god primer og foundation som ikke koster mye (maks 300 kr) fordi jeg er lærling uten mye penger da det meste går til sparing.

Anonymkode: 18b60...444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke make-up skills, men har her på KG lært at en primer er alfa omega for at foundation sitter jevnt, og avslutte med setting spray så den holder seg der, er ikke hjemme så husker ikke hva det heter, men der gjør altså hele greia. Skal skrive navna her når jeg kommer hjem. 

Anonymkode: cc60f...ba6

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke make-up skills, men har her på KG lært at en primer er alfa omega for at foundation sitter jevnt, og avslutte med setting spray så den holder seg der, er ikke hjemme så husker ikke hva det heter, men der gjør altså hele greia. Skal skrive navna her når jeg kommer hjem. 

Anonymkode: cc60f...ba6

Takk! 

Skrevet

Jupp 🙋🏼‍♀️

Jeg eier en eyeliner og en mascara. Det eneste som brukes på huden er dag- eller nattkrem

Skrevet

Jeg er glad i primeren til urban decay, i sprayform eller smashbox sin originale. Nå bruker jeg Makeupmekka skin finish foundation, ofte på tilbud til 30(!)kr. Jeg setter alltid foundation med pudder, og avslutter med settingspray, det fjerner pudder-looken. 

Skrevet

Foundation: Estee Lauder Double Wear Stay in Place . Litt over budsjettet, men varer lenge. Kjøper vel 2 i året selv. Denne har vært en lifechanger for meg. Sliter med akne og blemmer i ansiktet og denne skjuler faktisk så godt som alt. Den sitter også lenge på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...