Gå til innhold

Hvordan kline?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i 2 forhold, det ene på 3år og det andre på 2år.. utenom dette har jeg datet andre som jeg også har hatt sex med. Er jente på 23.

MEN problemet mitt er at jeg har aldri klint med noen før.. jo en gang for flere år siden med en daværende kjæreste når jeg va full. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det og trekker meg unna om noen skulle prøve seg fordi jeg ikke tørr å vise jeg ikke kan. Har alltid bare sagt at jeg hater å kline og vil derfor ikke gjøre det. I forhold har kjærester sett på dette som rart men alltid blitt aksepter og heller ikke ødelagt noe. Selvtilliten min er bra og forholdene har vært trygge og gode.

Jeg føler nå at dette er noe jeg bør kunne... men hvordan gjør man det? Er ikke særlig interessert i å trene meg opp på en bytur haha. Og er singel så kan ikke øve med en kjæreste heller..

Er det mulig å forklare hvordan det gjøres?

Anonymkode: 7adf6...cfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i 2 forhold, det ene på 3år og det andre på 2år.. utenom dette har jeg datet andre som jeg også har hatt sex med. Er jente på 23.

MEN problemet mitt er at jeg har aldri klint med noen før.. jo en gang for flere år siden med en daværende kjæreste når jeg va full. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det og trekker meg unna om noen skulle prøve seg fordi jeg ikke tørr å vise jeg ikke kan. Har alltid bare sagt at jeg hater å kline og vil derfor ikke gjøre det. I forhold har kjærester sett på dette som rart men alltid blitt aksepter og heller ikke ødelagt noe. Selvtilliten min er bra og forholdene har vært trygge og gode.

Jeg føler nå at dette er noe jeg bør kunne... men hvordan gjør man det? Er ikke særlig interessert i å trene meg opp på en bytur haha. Og er singel så kan ikke øve med en kjæreste heller..

Er det mulig å forklare hvordan det gjøres?

Du bør være stolt. Jeg ser ikke poenget med å lepje i seg en annen person sitt slev og sikl.

Anonymkode: 1152f...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å kline med mannen min. Det var derfor jeg giftet meg med ham. 

Neida. 

Men har hatt noen kjærester/partnere, og det er ikke alle det går med. Ikke alle er like god å kysse, eller interessert i det for den saks skyld. 

Grunnen til at vi fikser og liker klininga er nok at vi er en god match i kjeften. Hadde vi ikke vært det. Så hadde vi sikkert ikke klina.. ? Å kysse er jo også godt:-) 

Men hvordan man lærer det? Alle har nok potensialet for å få det til, men så lenge du trekker deg unna vil du aldri finne ut av det. Mitt tips er å tørre; bli i kysset litt lengre. Lek med tunga. Prøv deg frem og sjekk responsen. 

Anonymkode: 3bcc9...641

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør være stolt. Jeg ser ikke poenget med å lepje i seg en annen person sitt slev og sikl.

Anonymkode: 1152f...4e4

Føler jeg går glipp av mye av det seksuelle ved i et forhold.. må liksom ha sex for å være der. Det at jeg ikke kliner med folk gjør det også litt «vanskeligere» å ligge med de jeg har datet fordi man har ikke den samme ingangen til det seksuelle om man ikke kliner litt første/underveis.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kline. Blir dødskåt av å kline. Å prøve å kline med en som ikke kan det er veldig turnoff for meg. Enten kan du det, eller ikke. 

Anonymkode: 65f25...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kline. Blir dødskåt av å kline. Å prøve å kline med en som ikke kan det er veldig turnoff for meg. Enten kan du det, eller ikke. 

Du mener altså at det ikke er noe en kan lære seg? Hvordan kline?

AnonymBruker
Skrevet

Du mener altså at det ikke er noe en kan lære seg? Hvordan kline?

Du kan selvfølgelig prøve å lære. Viktig med tunge, riktig og synkron bevegelse med partner. 

AnonymBruker
Skrevet

Kalles det alltid å kline om man bruker tunge?

Jeg kan fint kysse men inkluderer aldri tunge? Hvordan skulle jeg liksom gjort det?

Gjest Peanut
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten kan du det, eller ikke. 

Man kan lære :sleep:

Gjest Peanut
Skrevet

Kalles det alltid å kline om man bruker tunge?

Jeg kan fint kysse men inkluderer aldri tunge? Hvordan skulle jeg liksom gjort det?

Det finnes drøssevis med sider på nett som forklarer hvordan :3

AnonymBruker
Skrevet

Har dumpet pga at partner ikke kunne, eller ville lære seg å kline. Å kline er utrolig viktig i et forhold jeg er i. Elsker å kline å blir utrolig kåt av det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dumpet pga at partner ikke kunne, eller ville lære seg å kline. Å kline er utrolig viktig i et forhold jeg er i. Elsker å kline å blir utrolig kåt av det. 

Jamen HVORDAN?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig med tunge, riktig og synkron bevegelse med partner. 

Les her! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...