AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Tror dere det vil funke? Jeg har noen karameller som er myke å tygge, også lurte jeg på om jeg ikke bare skulle ha noen i kakerøra. Når jeg tenker meg om så vil de kanskje synke til bunnen. Har noen prøvd? Anonymkode: 6dbce...784 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Ja takk! Å, om jeg har prøvd å lage det selv? Jeg tror det går bra. Når man har rosiner i tynn kakerøre, skal man vende dem i mel for at de ikke skal synke til bunns, kanskje det kan funke med karamellbiter også? Anonymkode: 8813b...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Jeg delte dem i mindre biter, og krysser fingrene for at de ikke synker! Anonymkode: 6dbce...784 2
Mumeod Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Kan godt funke det Favoritt sjokoladekaka mi er rockslide brownie. Det er brownie/fudge kake med nøtter og karamellsaus, ser slik ut: Så sjokoladekake med karamellbiter kan bli en killer kombinasjon det 2
Summ Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, Mumeod skrev: Kan godt funke det Favoritt sjokoladekaka mi er rockslide brownie. Det er brownie/fudge kake med nøtter og karamellsaus, ser slik ut: Så sjokoladekake med karamellbiter kan bli en killer kombinasjon det Sykt ønødvvendig... 🙄 1
Mumeod Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 4 minutter siden, Summ skrev: Sykt ønødvvendig... 🙄 Hva behager? Kan jeg spørre hva problemet ditt er? Ingenting galt med mitt innlegg. Ts spurte om man kunne ha karamell i sjokoladekake, noe jeg så absolutt mener man kan. Så derfor kom jeg med et eksempel på en sjokoladekake med karamell i, for å vise at jeg ikke synes det var en dum ide. Blir for dumt å reagere på det.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 15 minutter siden, Mumeod said: Hva behager? Kan jeg spørre hva problemet ditt er? Ingenting galt med mitt innlegg. Ts spurte om man kunne ha karamell i sjokoladekake, noe jeg så absolutt mener man kan. Så derfor kom jeg med et eksempel på en sjokoladekake med karamell i, for å vise at jeg ikke synes det var en dum ide. Blir for dumt å reagere på det. Jeg tolket det som at det var unødvendig å legge ut et så fristende bilde. Altså en spøk. Anonymkode: bef35...5e3 12
Ullvott Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 TS: Du må fortelle oss hvordan det gikk når kaken er ferdig. Er det fudge-karameller a’la de man finner i smågodtdisken du bruker? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 19 minutter siden, Mumeod said: Hva behager? Kan jeg spørre hva problemet ditt er? Ingenting galt med mitt innlegg. Ts spurte om man kunne ha karamell i sjokoladekake, noe jeg så absolutt mener man kan. Så derfor kom jeg med et eksempel på en sjokoladekake med karamell i, for å vise at jeg ikke synes det var en dum ide. Blir for dumt å reagere på det. Tror personen mente at du frister ved å legge ut et så digg bilde. Før øvrig oppfatter jeg ikke HI som et spørsmål om hvorvidt sjokoladekake og karamell er en god kombinasjon smaksmessig; akkurat dét tror jeg knapt er en diskusjon engang Det var vel heller om noen har erfaring med om karamellbitene vil synke til bunns eller ei. Det mistenker jeg forresten at de kanskje vil gjøre, så jeg ville stekt kaken litt før jeg dumpet dem nedi! Anonymkode: b7043...458 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 4 minutter siden, Ullvott said: TS: Du må fortelle oss hvordan det gikk når kaken er ferdig. Er det fudge-karameller a’la de man finner i smågodtdisken du bruker? Brukte disse https://www.cooperscandy.no/walkers-english-creamy-toffees-150g De er litt som dumle i konsistensen, bare uten sjokoladen utenpå. 10-15 minutter igjen i ovnen 😁 Anonymkode: 6dbce...784 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tror personen mente at du frister ved å legge ut et så digg bilde. Før øvrig oppfatter jeg ikke HI som et spørsmål om hvorvidt sjokoladekake og karamell er en god kombinasjon smaksmessig; akkurat dét tror jeg knapt er en diskusjon engang Det var vel heller om noen har erfaring med om karamellbitene vil synke til bunns eller ei. Det mistenker jeg forresten at de kanskje vil gjøre, så jeg ville stekt kaken litt før jeg dumpet dem nedi! Anonymkode: b7043...458 De har ikke sunket faktisk tittet inn isted og karamellen er fortsatt såvidt synlig på toppen. Anonymkode: 6dbce...784 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 Nå angrer jeg på at jeg ikke tok flere karamellbiter Anonymkode: 6dbce...784 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #14 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå angrer jeg på at jeg ikke tok flere karamellbiter Anonymkode: 6dbce...784 Du kan jo slenge på litt ekstra karamellbiter nå? Anonymkode: 2c95b...b21
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #15 Skrevet 12. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo slenge på litt ekstra karamellbiter nå? Anonymkode: 2c95b...b21 Jeg burde tatt mye mer. Men det betyr bare at jeg må bake en gang til i nære fremtid! Anonymkode: 6dbce...784 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #17 Skrevet 12. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg burde tatt mye mer. Men det betyr bare at jeg må bake en gang til i nære fremtid! Anonymkode: 6dbce...784 Anonymkode: 2c95b...b21
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #18 Skrevet 12. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg burde tatt mye mer. Men det betyr bare at jeg må bake en gang til i nære fremtid! Anonymkode: 6dbce...784 Har du spist den opp??? Smakte den bra??? Anonymkode: b9da7...2b1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #19 Skrevet 12. mai 2019 Den var kjempegod! Men trenger mer karamell. Anonymkode: 6dbce...784 5
Summ Skrevet 12. mai 2019 #20 Skrevet 12. mai 2019 8 timer siden, Mumeod skrev: Hva behager? Kan jeg spørre hva problemet ditt er? Ingenting galt med mitt innlegg. Ts spurte om man kunne ha karamell i sjokoladekake, noe jeg så absolutt mener man kan. Så derfor kom jeg med et eksempel på en sjokoladekake med karamell i, for å vise at jeg ikke synes det var en dum ide. Blir for dumt å reagere på det. Oi beklager!!! Jeg tullet bare, det bildet ditt så utrolig fristende ut! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå