AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #21 Del Skrevet 12. mai 2019 Jeg er litt lei kontrastvegger av typen; nøytralt rom med en kraftig kontrastvegger. Syntes det er kan være mer stilfulllt med mindre kontrast. Sånn sett syntes jeg at ideen din om minty breezeer god (om den fargen passer inn i helheten hos deg ellers). Anonymkode: e446e...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 12. mai 2019 #22 Del Skrevet 12. mai 2019 Balanse fra Jotun var veldig fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #23 Del Skrevet 12. mai 2019 Tips; sjekk om fargen matcher det gulvet du har før du velger. Det er en stor flate og har etter min mening svært stor innvirkning på hvordan veggfargen oppleves. Anonymkode: 18f62...5dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 13. mai 2019 #24 Del Skrevet 13. mai 2019 Jotun har en veldig fin inspirasjonsblogg, hvor du kan se blant annet mange av de grønne og terracotta-tonene som det er mye av nå. Ta en kikk på den, det er mange fine bilder og de skriver ofte om fargene passer best med mer gule nyanser av hvit eller renere hvit. Man kan også sende inn spørsmål med bilder av akkurat ditt rom, og få svar via bloggen (kan ta opp mot en uke å få svar) https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/her-er-fargetrendene-for-varen-2019/ Det viktigste uansett: kjøp fargeprøve og test en flekk før du maler på ditt soverom, lys og gulv har utrolig mye å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #25 Del Skrevet 13. mai 2019 Kan noen linke til eller legge ved bilde av "Minty Breeze" for oss som ikke er så opphengt i motefarger? Anonymkode: a6cda...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #26 Del Skrevet 13. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen linke til eller legge ved bilde av "Minty Breeze" for oss som ikke er så opphengt i motefarger? Anonymkode: a6cda...d21 Google er din venn Anonymkode: 71719...62e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. mai 2019 #27 Del Skrevet 13. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen linke til eller legge ved bilde av "Minty Breeze" for oss som ikke er så opphengt i motefarger? Anonymkode: a6cda...d21 Hvis du klikker på linken jeg la ut finner du Minty Breeze der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå