Gå til innhold

Hva tenker dere om fargen Minty breeze til jotun?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lyst til å bruke den fargen som kontrastvegg til egghvit, matt altså. Tror dere det kan bli bra? Eller blir det for blast?

Anonymkode: c5bb6...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den er blass, og trendmessig så er den på vei ut. Hva med rødtoner? Terracottanyanser er mer trendy nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker den, og vi valgte den uten at vi visste at det var en motefarge... men jeg bryr meg svært lite om mote og interiør, velger kun det jeg liker.

Anonymkode: 4924b...749

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er en fin farge, jeg maler faktisk alle veggene på soverommet med den nå :) Hvitt tak. Men jeg tror kanskje det ikke er så fint med bare en vegg i den fargen, for den er jo veldig lys. Kan kanskje være finere med en litt mørkere grønn/blå istedet?

Hvilket rom skal du male?

For øvrig hadde jeg ikke brydd meg om dette var en treng som var "på vei ut", for folk flest henger jo litt bak nyeste trender... 

Anonymkode: 71719...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Alle" malte med "minty breeze" en periode og til og med venterommet hos legen min har den fargen, så jeg ville i hvert fall ha funnet på noe litt mer kreativt ;) Dessuten vil den sannsynligvis gi liten kontrast og bli for blass som noen andre her også nevner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for innspill, Hmm da må jeg nok tilbake til tenkeboksen her. Jeg ser at rødtoner er nevnt og det likte jeg ! Har dere noen andre forslag? Jeg skal male gjesterommet her i huset og vil helst bruke egghvit på tre av fire vegger, ettersom at det er en farge som går igjen i huset vårt🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke valgt rødtoner på et soverom, da det generelt er en mindre behagelig farge spør du meg.. Om det så er trendy eller ikke. Hmm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke valgt rødtoner på et soverom, da det generelt er en mindre behagelig farge spør du meg.. Om det så er trendy eller ikke. Hmm

Ja du sier noe der, kan nok være en av grunnene til at jeg i utgangspunktet har styrt unna.. blir fargen dijon yellow til jotun for drøy også da kanskje? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har malt gangen i klassisk hvit med mintyen som kontrastvegg. Veldig happy med det.

Anonymkode: 30510...d3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Prøv Balanse i stedet. https://issuu.com/jotundekorativ/docs/v__re_vakreste_farger_volum_3

Noe mer kontrast. Og i grønntoner.

Balanse er en utrolig fin farge! Kjenner en som har den på en vegg i stua.

Ellers kunne du gått for noe sånt https://www.studioinspire.no/wp-content/uploads/2018/03/evening-green-soverom.jpg

Litt mørkere en minty breeze

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du sier noe der, kan nok være en av grunnene til at jeg i utgangspunktet har styrt unna.. blir fargen dijon yellow til jotun for drøy også da kanskje? 🤔 

Det er en fin farge til soverom :) 

02_LADY%20Pure%20Color%2010428%20Masala%

Anonymkode: 4e3ac...785

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den var lekker! Tenker du at den fint kan brukes som kontrastvegg til eggehvit? 

Ja, men jeg ville jo testet. Jeg har dessverre ikke fargekart fra Jotun her hos meg, så får ikke sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hjertelig takk for kjempefine innspill dere, da har jeg litt mer å gå på😁 likte veldig godt balanse og evening-green😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Minty breeze liker jeg, kontrastvegger inntil hvite vegger derimot..

Anonymkode: 09dae...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dark teal synes jeg kunne vært fin som kontrastvegg.

Anonymkode: cd249...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...