Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er det så slitsomt å være hjemme om dagen. Mannen vil kose og trenger bekreftelse....mens jeg liker det best om vi ikke koser. Har sagt det til han at jeg ikke vil fordi jeg opplever det feil. Følelsene mine er ikke slik de var ovenfor han.

Han er snill. Veldig sårbar. Våkner opp på natta av at han koser på meg også...selv om jeg har sagt at jeg ikke vil dette. 

Opplever han som påtrengende....er glad i han....kanskje aller mest familien vår...

Undrer meg over hva det er som gjør at jeg opplever nærheten så feil.....Hva kan jeg gjøre for å endre på dette....

Anonymkode: 17b38...d9d

Skrevet

Vokse opp og ta hensyn til hans behov? Avslutte et forhold der dere ikke passer sammen? Her fins flere muligheter. Men du høres ikke grei ut å leve med. Jeg syns litt synd på han, faktisk. Å elske, men ikke bli elsket igjen...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hmm....jeg er nok ikke den enkleste å leve med nei....har lurt mye på hvorfor det plutselig koster meg så mye å ta hensyn til hans behov... Synd på han er det, han elsker meg veldig høyt. 

Enten jeg må vokse opp som du kaller det, eller hva det er..

AnonymBruker
Skrevet

Han blir jo holdt for narr! Avslutt forholdet.

Anonymkode: 701be...8d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det så slitsomt å være hjemme om dagen. Mannen vil kose og trenger bekreftelse....mens jeg liker det best om vi ikke koser. Har sagt det til han at jeg ikke vil fordi jeg opplever det feil. Følelsene mine er ikke slik de var ovenfor han.

Han er snill. Veldig sårbar. Våkner opp på natta av at han koser på meg også...selv om jeg har sagt at jeg ikke vil dette. 

Opplever han som påtrengende....er glad i han....kanskje aller mest familien vår...

Undrer meg over hva det er som gjør at jeg opplever nærheten så feil.....Hva kan jeg gjøre for å endre på dette....

dere er forskjellig rett og slett, får inntrykk han er barnslig og ikke har voksen mentalitet, siden han ikke lytter til det du sier. 

Jeg tror han har en uvane, og har ikke den måten som skal til for at du skal oppleve det tiltrekkende. Han kommer på deg på feil mååte, og dermed oppplever du deg som utrygg. Og siden deres kommunikasjon ikke er gjensidig, så må dere kjempe om at dere dialog skal komme i riktig format der dere kan uttrykke og forstå hveranddre med et hjerte språk.

Anonymkode: ce1b3...770

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

dere er forskjellig rett og slett, får inntrykk han er barnslig og ikke har voksen mentalitet, siden han ikke lytter til det du sier. 

Jeg tror han har en uvane, og har ikke den måten som skal til for at du skal oppleve det tiltrekkende. Han kommer på deg på feil mååte, og dermed oppplever du deg som utrygg. Og siden deres kommunikasjon ikke er gjensidig, så må dere kjempe om at dere dialog skal komme i riktig format der dere kan uttrykke og forstå hveranddre med et hjerte språk.

Hva er det du ruser deg på egentlig? Hvordan kunne du konkludere med alt det der basert på det korte innlegget 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en kjæreste som var sånn, holdt på å bli kvalt av all klengingen.

Anonymkode: b9186...9f5

Skrevet
4 timer siden, Tøytigern skrev:

Vokse opp og ta hensyn til hans behov? Avslutte et forhold der dere ikke passer sammen? Her fins flere muligheter. Men du høres ikke grei ut å leve med. Jeg syns litt synd på han, faktisk. Å elske, men ikke bli elsket igjen...

Enig.

Man kan ikke bare tillate seg å neglisjere følelser som endrer seg. Det er mishandling av partneren.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det på samme måten. Ble sånn «push and pull»-forhold. Til mer «klengete» han ble, til mer støtte jeg han fra meg. Eller fra den andre siden: til mer jeg støtte han fra meg, til mer klengete ble han. Fordi han ble usikker på meg.

Vi klarte til slutt å snakke sammen om det. Jeg orker ikke å ha noen «på» meg hele tiden. Må ha litt alenetid og space. Forklarte han dette. F.eks når jeg har hatt en ekstra slitsom dag (jobber i bhg og har mange små som klenger hele dagen 🙊), så er det godt å ha kroppen for seg selv og bare sitte å være stille. Jeg får energi av å være alene. 

Han forstod faktisk dette, og tok hensyn til det. Gikk litt mer ut av huset eller oppfordret meg til å gjøre det («Vil du gå deg en tur? Jeg kan legge barna!»), og lot meg sitte i fred i sofaen på kvelden mer. 

Det har ført til at jeg blir mer kosete og tar initiativ til nærhet. Og DET synes jo han også er fint! 

Vi måtte altså prate sammen, og nærme oss hverandre på litt annen måte enn vi gjorde før. Har det SÅ bra sammen nå! Det synes han også altså. Vi koser i sofaen, har sex 3-4 ganger i uka og prater godt sammen. 

Så et forhold er ikke dødsdømt bare fordi man føler seg kvalt en periode 😊

Anonymkode: 4ee76...ab0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Stakkars mann

Anonymkode: 72a4b...5f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

har dere sex?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har dere sex?

"Vi koser i sofaen, har sex 3-4 ganger i uka og prater godt sammen"

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, 911 skrev:

"Vi koser i sofaen, har sex 3-4 ganger i uka og prater godt sammen"

Jeg var ikke TS altså....

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke TS altså....

Ups. Beklager. Blir lett misforståelser når man må sjekke disse kodene hele tiden 🙄

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere har kommentert at det kan være lurt å ta hensyn til ulike behov for nærhet. Men jeg synes det virker mer som at du likte fysisk nærhet før, mens du nå trekker deg unna både fysisk og emosjonelt. Ikke rart han framstår som sårbar, hvis han opplever at du trekker deg unna uten forklaring og tom klandrer ham. De fleste vil oppleve det som en uutholdelig situasjon. 

Vil du ut av forholdet, så gjør noe med det. 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann! Vet åssen han har det! Har det sånn selv ! Alle menn jeg treffer vil ikke ha sex og nærhet eller gifte seg og få barn! Men ser de kosete, kåte og barnesyke mennene overalt rundt meg og sånne stakkarslige koner som deg som må skrive grine innlegg om hvor jøvlig det er at han har lyst på deg! Håper han er utro

Anonymkode: 76d45...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...