AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Finnes det noe sted i Oslo man kan gå og se på kjoler uten å bestille time? Vi skal reise bort og gifte oss bare meg og min kommende mann og jeg er ute etter en enkel kjole jeg kan ta med meg. Jeg skjønner at dette med å prøve kjoler for mange er en big deal, men jeg hater å shoppe og vil bare inn og se meg rundt på egenhånd, jeg vil ikke ha noen som fotfølger meg rundt i butikken. Har sendt noen mailer til div salonger om hvilken prisklasser de opererer med, men får ikke svar. Har dere noen tips? Vil også helst holde meg under 5000 kr da kjolen kun skal brukes en gang og sikkert blir skitten i løpet av dagen Anonymkode: 6a83d...649
Tøytigern Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Nei. Du må bestille tid. Men du trenger jo ikke å kjøpe fordi du har bestilt timen. Og det med å holde seg under 5000; tror jeg du vil finne ut at blir vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Sjekk ut H&M sine brudekjoler. Er ikke vits i å kjøpe dyr kjole hvis det bare er dere? Anonymkode: 6ce7f...e1d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Sjekk ut bubbleroom.no Anonymkode: 89918...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå