AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Veldig nysgjerrig på det. Noen som kan, eller har prøvd det? Forstår det slik at begge kjønn kan få det. Anonymkode: bf599...611
Tigertone Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Om du søker på nett finnes det instruksjonsfilmer man kan kjøpe, eller så kan det hende store bibliotek har til utlån. Man kan også kjøpe bøker om dette. Det finnes også sexologer og massører som gir kurs i dette. Begge kjønn kan få tantrisk massasje, og det er veldig fint for både en selv og partner. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 På 12.5.2019 den 13.48, Tigertone skrev: Om du søker på nett finnes det instruksjonsfilmer man kan kjøpe, eller så kan det hende store bibliotek har til utlån. Man kan også kjøpe bøker om dette. Det finnes også sexologer og massører som gir kurs i dette. Begge kjønn kan få tantrisk massasje, og det er veldig fint for både en selv og partner. Tusen takk for godt svar,Tigertone.😉 Anonymkode: bf599...611 1
bjone Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 På 12.5.2019 den 12.48, Tigertone skrev: Om du søker på nett finnes det instruksjonsfilmer man kan kjøpe, eller så kan det hende store bibliotek har til utlån. Man kan også kjøpe bøker om dette. Det finnes også sexologer og massører som gir kurs i dette. Begge kjønn kan få tantrisk massasje, og det er veldig fint for både en selv og partner. Lurer på hvordan det er jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 37 minutter siden, bjone skrev: Lurer på hvordan det er jeg. Det lurer jeg også på. Er så lett antennelig for tida, så jeg hadde ikke klart å «la være» og få orgasme, tror jeg. Anonymkode: e4568...b12 1
Tigertone Skrevet 21. mai 2019 #6 Skrevet 21. mai 2019 På 15.5.2019 den 0.09, bjone skrev: Lurer på hvordan det er jeg. Skulle gjerne forklart her, men det er så stort tema at det er vanskelig å forklare. Kortversjonen er at Tantra innebærer øvelser som ligner litt på yoga, massasje, pusteøvelser o.l. Noe gjøres alene, noe sammen med partner. Noen øvelser forsterker orgasme, noen øker samholdet og samspillet med partner, noen styrker kropp og sinn, noen minsker stress osv... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå