Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei damer 

Kjenner jeg mister meg selv litt. Jeg har så lyst til å bli gravid, du aner ikke! 😭 Eller, jo dere aner jo. Det er helt forferdelig. I dag tok jeg tidlig test med clear blue, som kan taes fem dager før forventet menstruasjon. På 10dpo nå og forventet menstruasjon om fem dager. Hvor vanlig er det å få blendahvit test på 10dpo? Burde det ikke gitt utslag på cb OM jeg var gravid, eller finnes det fremdeles noe håp? 

Dette er pp2, så vi har ikke prøvd så lenge, men er i et forhold med en jente, så det er ikke bare å prøve i senga for oss. Vi har begge gangene dratt til danmark for inseminering. Foreløpig betalt sammenlagt 56 tusen for disse forsøkene (med fly og alt samlet). Vil så inderlig at det aksler funke 😭

Slenger med testen for syns skyld, hvis dere vil tyde den med meg. Kanskje dere ser en strek med nye øyne? 

IMG_20190512_082923.jpg

IMG_20190512_080349.jpg

Endret av Tussilussi86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 10 dpo er veldig tidlig for en test, vent til IKM. ❤️ ser ingen strek, men veit hvor vanskelig det er å fange opp de svake strekene på kamera. Ser du strek der?😊 Krysser fingrene for at du før positiv test ved IKM 

Skrevet
6 minutter siden, puffy123 skrev:

Hei! 10 dpo er veldig tidlig for en test, vent til IKM. ❤️ ser ingen strek, men veit hvor vanskelig det er å fange opp de svake strekene på kamera. Ser du strek der?😊 Krysser fingrene for at du før positiv test ved IKM 

Jeg blir jo bare så forventningsfull når cb kan gi positiv så tidlig, og når det ikke blir positivt så går jeg helt ned i kjelleren 😭 For i mitt hode da, så er jeg ikke gravid. Takk for at du sier 10 dpo er tidlig 🙏🙏 Da får jeg et ørlite håp igjen! 

Er det vanlig å ikke ha noe særlig symptomer også? Kjenner svært lite egentlig 😳

Jeg ser ingen strek jeg heller, desverre

Takk ☘️🤞🏻

Skrevet
Akkurat nå, Tussilussi86 skrev:

Jeg blir jo bare så forventningsfull når cb kan gi positiv så tidlig, og når det ikke blir positivt så går jeg helt ned i kjelleren 😭 For i mitt hode da, så er jeg ikke gravid. Takk for at du sier 10 dpo er tidlig 🙏🙏 Da får jeg et ørlite håp igjen! 

Er det vanlig å ikke ha noe særlig symptomer også? Kjenner svært lite egentlig 😳

Jeg ser ingen strek jeg heller, desverre

Takk ☘️🤞🏻

På 10 dpo er det ikke engang sikkert at egget har festet seg enda, og da har du ikke symptomer. De fleste får symptomer i uke 4-6, men det er jo store variasjoner! 

Jeg er 12 dpo, fikk negativ test i går så føler med deg! Men se på bildet her, 5 dager før forventet mens er det såvidt en mulig stigning i HCG. Testene KAN vise positiv før IKM, men det anbefales å vente med å teste til dagen du forventer mens eller dagen etter (altså uteblitt mens). 

E9798309-2AB4-46D6-9881-78DAF677828C.jpeg.f16fd2c282aaf45e9e51f72688bf3db2.jpeg 

Har også en nettside som kan være til hjelp, kan linke deg den senere i dag, har den ikke lagret på telefonen. 😊

Skrevet
30 minutter siden, puffy123 skrev:

På 10 dpo er det ikke engang sikkert at egget har festet seg enda, og da har du ikke symptomer. De fleste får symptomer i uke 4-6, men det er jo store variasjoner! 

Jeg er 12 dpo, fikk negativ test i går så føler med deg! Men se på bildet her, 5 dager før forventet mens er det såvidt en mulig stigning i HCG. Testene KAN vise positiv før IKM, men det anbefales å vente med å teste til dagen du forventer mens eller dagen etter (altså uteblitt mens). 

E9798309-2AB4-46D6-9881-78DAF677828C.jpeg.f16fd2c282aaf45e9e51f72688bf3db2.jpeg 

Har også en nettside som kan være til hjelp, kan linke deg den senere i dag, har den ikke lagret på telefonen. 😊

Får håpe jeg er en av dem der egget ikke har festet seg. Er ikke lett å få opp håpet etter negativ test 🙁 

Takk for bildet, det gir jo også et ørlite håp. Tar veldig gjerne imot linken din også 😊

Legger ved et bilde av bruksanvisningen fra cb der det står hvor mange % kvinner som fikk positivt 5 dager før forventet mens. Og når det står 79%,så er det ikke rart jeg tenker det verste. Er jo da bare 21 % som ikke får utslag 🙁

Lykke, lykke til du også! ☘️🤞🏻 Hvilken pp er du i og har du barn fra før? ❤️

IMG_20190512_093530.jpg

Skrevet
10 timer siden, Tussilussi86 skrev:

Får håpe jeg er en av dem der egget ikke har festet seg. Er ikke lett å få opp håpet etter negativ test 🙁 

Takk for bildet, det gir jo også et ørlite håp. Tar veldig gjerne imot linken din også 😊

Legger ved et bilde av bruksanvisningen fra cb der det står hvor mange % kvinner som fikk positivt 5 dager før forventet mens. Og når det står 79%,så er det ikke rart jeg tenker det verste. Er jo da bare 21 % som ikke får utslag 🙁

Lykke, lykke til du også! ☘️🤞🏻 Hvilken pp er du i og har du barn fra før? ❤️

IMG_20190512_093530.jpg

Jeg er i PP2, fikk mensen i dag så begynner på PP3 i slutten av uka da ☹️ har ikke barn fra før! Fikk mensen 3 dager før IKM

Skrevet
2 timer siden, puffy123 skrev:

Jeg er i PP2, fikk mensen i dag så begynner på PP3 i slutten av uka da ☹️ har ikke barn fra før! Fikk mensen 3 dager før IKM

Så trist å høre 🙁 Jeg misunner deg at du bare kan prøve igjen til uka.. Får sikkert ikke dratt før om 2-3 måneder om det ikke går denne gangen. Er jo så sabla dyrt. Håper det går for deg neste gang ☘️🤞🏻 Send meg gjerne den linken du snakket om likevel om du har lyst ❤️

Skrevet
31 minutter siden, Tussilussi86 skrev:

Så trist å høre 🙁 Jeg misunner deg at du bare kan prøve igjen til uka.. Får sikkert ikke dratt før om 2-3 måneder om det ikke går denne gangen. Er jo så sabla dyrt. Håper det går for deg neste gang ☘️🤞🏻 Send meg gjerne den linken du snakket om likevel om du har lyst ❤️

Håper det ordner seg for dere❤️ https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=12

her er linken 😊 du kan velge dpo og hvis du blar ned kommer det statistikk over hvor mange som fikk positiv test dag for dag, alle i statistikken er gravide. Du kan også de symptomer for hver dpo, og hvilke symptomer som øker sannsynligheten for graviditet og hvilke som senker den. Håper den er til hjelp☺️

Skrevet
26 minutter siden, puffy123 skrev:

Håper det ordner seg for dere❤️ https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=12

her er linken 😊 du kan velge dpo og hvis du blar ned kommer det statistikk over hvor mange som fikk positiv test dag for dag, alle i statistikken er gravide. Du kan også de symptomer for hver dpo, og hvilke symptomer som øker sannsynligheten for graviditet og hvilke som senker den. Håper den er til hjelp☺️

Tusen takk ❤️☘️🤞🏻Tusen takk for linken! Har sjekket litt fort gjennom, men finner ingenting om hvilke symptomer som øker sannsynligheten og hvilke som senker den. Hvor ser du det? 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Tussilussi86 skrev:

Tusen takk ❤️☘️🤞🏻Tusen takk for linken! Har sjekket litt fort gjennom, men finner ingenting om hvilke symptomer som øker sannsynligheten og hvilke som senker den. Hvor ser du det? 😊

Sorry for treigt svar! https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=10

Her finner du det 😁 tok 10 dpo, du kan velge hvilke dpo du vil

Anonymkode: d3a30...9a5

Skrevet

Meg over her! Kom borti anonym knappen😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger, og testet mye. Det tidligste jeg fikk positiv var 11 dpo (og da var testen helt blank på 10 dpo) og det seneste jeg fikk positiv var 13 dpo. Da var testen helt blank dagen før og jeg var sikker på at det ikke gikk den måneden, fordi jeg fikk tidligere positiv gangen før... 

Det finnes vel like mange som ikke får positiv test før dagen etter IKM, som de som får positiv såpass tidlig som 10 dpo. Egget kan jo bruke 5-9 dager på å feste seg, i tillegg til at det kan ta nesten et døgn før egg og sperm møtes! 

Så ikke mist håpet før mensen kommer. 

Anonymkode: 60939...9cd

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry for treigt svar! https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=10

Her finner du det 😁 tok 10 dpo, du kan velge hvilke dpo du vil

Anonymkode: d3a30...9a5

Er dette sant?? Jeg klarer ikke tro på det. Jeg er helt i sjokk! Ser jeg syner eller er det to streker der??

CB tidligtest. Er på 11 dpo 

IMG_20190513_162428.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...