Gå til innhold

Morgengave hjelp her også

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal finne på i morgengave til min kjære. Tenkte først på playstation, men så blir jo det dyrt. Og vi var enige om å ikke bruke masse penger.

Hva annet skal jeg finne på?

Han har ingen spesielle interesser egentlig...men skal bli pappa om ca 7 mnd.. Men har ikke lyst til å kjøpe babyting.

Slipsnål, har han og bruker den aldri,

Jeg aner rett og slett ikke hva det måtte blir jeg, ikke skal det koste noe særlig heller..

Hjelp mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og min kjære sette eit beløp saman. Det er veldig greit å gå ut i frå. Me sette 5000 kr som summen.

Det kan ein gjera nokså mykje med, men om du ikkje kan ta deg råd til å gje han PS, då er nok beløpet ditt litt mindre..

Det eg gjev min kommande, er eit dykkerkurs. Med alt det han treng til. Det kjem på rundt 3500 kr. Og det trur eg han kjem til å setja stooor pris på.

Resten av pengane skal eg bruka til å gje han eit bunadsfond av. Eventuelt ein bunadskniv som symbol på at han skal få bunad med tida. :)

Skrevet

Vet du nevnte at du ikke ville gi babyting... men kansje "pappatid"..... Min kommende man går kvar onsdag med min 2,5 år gammle sønn på Babybading... noe dei stor kozzer seg med...... noe dei to har til sammens og deler.... jeg er bare med av og til for jeg synes det er litt kjekt jeg og.... men jobber mye di kveldene....

I begynnelsen etter babyen er født er det jo masse mamma og litt lite pappa.... "pappa tid" hadde kansje vore tingen...... dei to ha noe som er deres ??

( kan begynna fra ungen er 6 veke gammal) :P

http://www.lekegrinda.com/Babysvoemming.shtml

Skrevet

Det synes jeg var en kjempeide, ikka! Ikke nødvendigvis i morgengave, men som gave generelt til pappaer! :)

Skrevet
Det synes jeg var en kjempeide' date=' ikka! Ikke nødvendigvis i morgengave, men som gave generelt til pappaer! :)[/quote']

Og ungene får sååå mye ut av det.......

Min unge elsker det! Står nå på kanten og sier 1-2-3 og så opper han...... han elsker vannet..... ikke redd ein plass...... Og pappan er sååååå stolt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...