AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Det betyr mest sannsynlig ingenting, men føler likevel for å dele det. Vi var forleden hos barnas onkel og tante , de har en hylle hvor alle tantebarnas bilder står. De fikk sist ett bilde av vårt nyeste barn til jul. Barna våre har desverre ikke kontakt med de andre fetterne hos den andre tanten og onkelen, de har aldri kjent dem, for min mann har ikke kontakt med dem. Det sto ett barne-kunstverk der istedetfor bildene av våre barn , og jeg tenker at de kanskje heller ønsker å ha det der, og skulle finne nytt sted for bildene våre. Likevel synes jeg det er rart at det måtte være våre barn som ble fjernet, og har fundert over det. Bildene ble under besøket oppdaget ved at vår 1 åring rotet i en skuff , der var bildene . Tanten til barna fant raskt ett nytt sted for dem, og forklarte at hun hadde fått kunstverk hjem fra barnehagen nylig , og skulle finne nytt sted for bildene. Jeg ble veldig glad når hun satt bildene opp , men ble likevel litt rart. 🤔 Anonymkode: 39a89...c4e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 12. mai 2019 Jeg vil ikke ha bilder av tantebarn stående fremme. Er det vanlig? Anonymkode: 44be5...068 97
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 12. mai 2019 Ehh ok👍🤣 Barna dine er ikke like viktige for andre Her havner bilder av andre sine barn en liten stund på kjøleskapet og så i en skuff eller i søpla Anonymkode: 85991...35e 64
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehh ok👍🤣 Barna dine er ikke like viktige for andre Her havner bilder av andre sine barn en liten stund på kjøleskapet og så i en skuff eller i søpla Anonymkode: 85991...35e Da kan man ikke sammenligne dette tilfellet med ditt. De har jo hatt bilde på hylla lenge, og av de andre tantebarna også. At du har de på kjøleskapet er en annen sak. Du virker ikke veldig familiær. Anonymkode: 39a89...c4e 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke ha bilder av tantebarn stående fremme. Er det vanlig? Anonymkode: 44be5...068 De har jo bilder av de andre tantebarna fremme. Anonymkode: 39a89...c4e 4
slutt Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 Det er jo ikke deres barn, så da er det ikke så viktig for dem å ha bildene fremme. Hadde ikke gitt bilder av unger til andre med mindre de spesifikt ba om det. 22
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har jo bilder av de andre tantebarna fremme. Anonymkode: 39a89...c4e Hva om bildene av de andre tantebarna måtte vike plassen for tegningene, hadde du reagert på det? Anonymkode: 44be5...068 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva om bildene av de andre tantebarna måtte vike plassen for tegningene, hadde du reagert på det? Anonymkode: 44be5...068 Ja. Jeg tenker at kunstverket kunne vel også stå en annen plass ? Som i stua ? Anonymkode: 39a89...c4e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 3 minutter siden, slutt skrev: Det er jo ikke deres barn, så da er det ikke så viktig for dem å ha bildene fremme. Hadde ikke gitt bilder av unger til andre med mindre de spesifikt ba om det. Sier jo at alle tantebarna var der. Anonymkode: 39a89...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan man ikke sammenligne dette tilfellet med ditt. De har jo hatt bilde på hylla lenge, og av de andre tantebarna også. At du har de på kjøleskapet er en annen sak. Du virker ikke veldig familiær. Anonymkode: 39a89...c4e Joda, jeg er både familiekjær og familienær. Men jeg måler det ikke i julekort, gaver og bilder på ei hylle Anonymkode: 85991...35e 34
slutt Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier jo at alle tantebarna var der. Anonymkode: 39a89...c4e Da ble det vel litt mye eller litt for fullt av bilder da. Uansett så betyr det jo overhodet ingenting om bildene står fremme eller ei? Det går jo ikke ut over verken deg eller ungene på noen som helst måte. Ser ikke problemet. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg tenker at kunstverket kunne vel også stå en annen plass ? Som i stua ? Anonymkode: 39a89...c4e Nå vet ikke jeg hvordan denne familien har det i hjemmet sitt, så hvor bilder skal plasseres skal ikke jeg si så mye om. Men dersom de har et sted hvor de har bilder og barna deres (?) kommer hjem med tegninger, så rydder de vel plass til deres tegninger med det samme. Kanskje barna selv fjernet bilder og satte på plass tegningene sine? Anonymkode: 44be5...068 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg hvordan denne familien har det i hjemmet sitt, så hvor bilder skal plasseres skal ikke jeg si så mye om. Men dersom de har et sted hvor de har bilder og barna deres (?) kommer hjem med tegninger, så rydder de vel plass til deres tegninger med det samme. Kanskje barna selv fjernet bilder og satte på plass tegningene sine? Anonymkode: 44be5...068 Barnet er ikke så stor. Det var en hylle for bilder av tantebarn. Jeg får bare tenke at hun ville finne plass til bildene en annen vei. Anonymkode: 39a89...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #14 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Barnet er ikke så stor. Det var en hylle for bilder av tantebarn. Jeg får bare tenke at hun ville finne plass til bildene en annen vei. Anonymkode: 39a89...c4e OK. Så det er ikke sannsynlig at barnet som har laget tegningene kan ha plassert dem der eller bedt om å få ha de der? Anonymkode: 44be5...068 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #15 Skrevet 12. mai 2019 Fordømte viktighetsfølelse på folk hele tiden ! De bildene er ikke verdt en dritt uansett om etter onkel/tante , du og barna dine har dødd. Det er bare så sløsing med miljøet! Hvor gjøres alle bilder av til slutt? Fullt av bilder i min familie og... folk er ikke så viktige at det trengs bilde av dem i hvert bidige hus.. Anonymkode: 8cf87...ed3 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #16 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: OK. Så det er ikke sannsynlig at barnet som har laget tegningene kan ha plassert dem der eller bedt om å få ha de der? Anonymkode: 44be5...068 Ikke plassert dem der nei,men kanskje spurt om det kunne stå der. Sikkert en naturlig forklaring. Ble bare litt merkelig når vårt barn fant de i en skuff Anonymkode: 39a89...c4e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #17 Skrevet 12. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke plassert dem der nei,men kanskje spurt om det kunne stå der. Sikkert en naturlig forklaring. Ble bare litt merkelig når vårt barn fant de i en skuff Anonymkode: 39a89...c4e Er det en spesiell grunn til det forventes at bilder av ens barn skal stå på utstiling hos andre til en hver tid? Jeg tror at mine tanter og onkler har hatt en skeivfordeling i hvilke bilder av familiemedlemmer de har hatt stående på utstilling. Slik var det hjemme hos oss også da jeg var barn, hvor bilder av tantebarn på den ene siden av familien stod fremme en liten periode. Til slutt la mine foreldre bildene bort, og siden har ingen bilder av andre familiemedlemmer enn deres barn stått fremme. Anonymkode: 44be5...068 12
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #18 Skrevet 12. mai 2019 Pokker. Ut i fra overskriften så trodde jeg dette handlet om at kona + barna hadde dratt på helgetur uten far, og når de kom hjem fant kona bildene av barna i en skuff og at dette dermed skulle handle om «hvorfor tok samboer bildene av barna i en skuff mens vi var bortreist?» men neiiiiida, ingen slik søndagsdrama i dag nei. Anonymkode: 190c2...a98 41
Clefable Skrevet 12. mai 2019 #19 Skrevet 12. mai 2019 Har de kontakt med de andre tantebarna da? Da vil det jo føles mer naturlig å ha disse bildene fremme. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #20 Skrevet 12. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pokker. Ut i fra overskriften så trodde jeg dette handlet om at kona + barna hadde dratt på helgetur uten far, og når de kom hjem fant kona bildene av barna i en skuff og at dette dermed skulle handle om «hvorfor tok samboer bildene av barna i en skuff mens vi var bortreist?» men neiiiiida, ingen slik søndagsdrama i dag nei. Anonymkode: 190c2...a98 Det trodde jeg og! Anonymkode: 3e699...fa9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå