AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har gradvis blitt svært mørk under øynene. Tidligere kunne jeg være litt blå. Nå er jeg nesten mørklilla /brunaktig. Ser ikke bra ut Når jeg står opp. Syns og jeg har fått større "søkk" under øynene. Går gjennom en tøff tid men det er vondt at det synes så godt på meg usminket. Jeg er god på å sminke ting vekk. Bruker en corrector (peach) fra nyx og deretter all hours concealer fra ysl. Det funker nokså greit. Men finnes det noe annet jeg burde vurdere? Liker ikke denne utviklingen.. Anonymkode: 7998a...3eb
Nightcrawler00 Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Mitt beste råd blir selvsagt søvn, eller å se om det er noe du kan gjøre for å ta vare på deg selv midt oppi alt som skjer. Men det er jo ikke alltid mulig... Mørke ringer kan også være arvelig - kanskje det ikke er så ille som du tenker? Blir det ikke til å leve med, kan du prøve fillers?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Slik hadde jeg det også i en hard tid, det ble bra når jeg var komt igjennom "problemet" ❣️prøv gjerne sovetabletter, må snakke med lege såkkart, og evt sykemelding. Ta vare pp deg selv oppi alt ♥️♥️varm klem, d blir bedre Anonymkode: ad291...228
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Takk dere. Jeg har fått sovemedisin av legen men sliter likevel. Plager meg at concealer ikke klarer skjule det. Og det er en godt dekkende concealer! Det vil ta tid å komme gjennom dette. Jeg kan ikke gå rundt slik. At man Blir mørk under øynene forstår jeg..Men innsunken? Har fått skikkelig "søkk" under øynene 😔 Hvordan fungerer fillers under øynene? Anonymkode: 7998a...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå