Gå til innhold

Melina gullrute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, The Kitten skrev:

Hun hadde visstnok planer om å flytte til Bergen, men så var det ingen som ville leie ut til henne. «Jeg ga beskjed om at jeg kom til å komme med et kamerateam» sa hun så fint.

Jeg hadde aldri leid ut til noen som drasset med seg et helt kamerateam.

Nei, herregud 🙈 Skal hun få egen serie eller noe? På red carpet for Gullruten sa hun at hun ville flytte til USA og bli kjent, eller hva hun sa. Virket full

Som sagt stop making stupid people famous. Helt latterlig denne mobberen får oppmerksomhet og pr. Huff 

Anonymkode: a3f60...d78

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er skammelig at Melina i det hele tatt var nominert, men da hun vant gullruten for årets deltaker foran andre godhjerta mennesker som virkelig vekker følelser på skjermen og som var nominert, ja da mistet jeg munn og mæle. Melina er ingenting annet enn en overfladisk mobber, hun klarte ikke engang å gi en takketale på scenen, kun flåsete ord og latter. Så ikke ut til at publikum var imponert heller, ansiktet til blant annet Vegard Harm talte sitt da hun vant...

Siterer AB...d78; Stop making stupid people famous!

Anonymkode: fe673...93b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, The Kitten skrev:

Aner ikke. Støttekontakten, kanskje? :vetikke: 

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 2127d...95a

Skrevet

Bare dumt. Ikke fortjent i det hele tatt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trist at hun fikk pris for årets verste oppførsel på TV. 

Anonymkode: 54c26...dee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bestemor, hvorfor har du fått en statue det står "vinner årets deltaker gullruten 2019" på? Åå, mitt yndige barnebarn, det er fordi bestemor sa "du er feit, du er stygg, du er bleik, du ække en dritt bitch" til noen foran kamer - mens jeg var på et tv-program som handlet om å krangle og å ha sex på tv. vil du ha pannekaker?

Anonymkode: 8c4f5...546

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ingen unnskyldning heller at EOTB-dramaet var fyllesnakk. Blir man motbydelig som full, da holder man seg unna alkohol....

Anonymkode: 2cdc6...a85

• Liker 5
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Hei. Jeg fant nettopp ut av dette. Hvorfor vant hun?

Hun var frekk og slem mot ei annen dame. Hvorfor fortjener hun pris for det?

Hvorfor belønnes disse hyper opererte lemlestede kvinnene og ikke normale kvinner?

Skrevet
1 time siden, Dalmatian skrev:

Hei. Jeg fant nettopp ut av dette. Hvorfor vant hun?

Hun var frekk og slem mot ei annen dame. Hvorfor fortjener hun pris for det?

Hvorfor belønnes disse hyper opererte lemlestede kvinnene og ikke normale kvinner?

Det er et sykdomstegn i tiden. :( 

Anonymkode: 54c26...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...