AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Er en voksen mann i midten av 30-årene. Har studert og tatt utdannelse. Har en jobb. Slet sosialt i ungdommen klarte aldri helt å finne ut av det. Mye sosial angst som jeg riktignok har et bedre tak nå. Setter pris ting jeg kan gjøre alene - gå turer i skogen - jogge - lese bøker - fargelegge liker veldig godt at jeg kan komme hjem på en fredag etter en arbeidsuke og vite at jeg kan gjøre det jeg har lyst til. Samtidig ønsker jeg meg noe mer. Festing og alkohol er ikke noe jeg er veldig glad i. Men liker å prate. Trenger bare litt tid på å hente meg inn. Skjønner ikke at folk orker å feste etter uke med jobb/ studier. Vi er forskjellige. Er veldig glad i romaner om sære mennesker som er mye alene. - Robinson Crusoe - Vinter i Maine Det er kanskje svulstig. Men jeg føler meg nesten som en « Robinson Crusoe» bare at jeg er fanget og må leve på en annen måte enn andre. Selvom jeg lever i en by i sivilisasjonen så er jeg ikke «tilstede «. Forsøker å gjøre det beste ut av situasjonen min. Anonymkode: 72747...7f9 1
Gjest Vanlig fyr Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Tror det er mange som har det som deg, og det er kanskje tiden vi lever i? Ta en titt her du.
Gjest #Rasshøl Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Du inspirer til nytt lesestoff. Robinson Crusoe må jeg utforske. Har ikke lest noe av Daniel Defoe.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Jeg er likedan. Er dame og klarte aldri helt å knekke den sosiale koden. I tillegg blir jeg sliten av folk. Er mye alene og regner med det blir sånn. Anonymkode: 9a124...4a7
Mehr Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 (endret) Jeg er også en "loner". Litt sånn einstøing. Har ikke interesse av å bli kjent med andre mennesker og trives best i eget selskap. Samtidig som jeg syns mennesker er interessante så liker jeg de ikke alltid så godt. Aktiviteter jeg syns er gøy er best gjort alene. Litt uheldig med tanke på ensomhet, har lyst på kjæledyr men har ikke tid til å eie et dyr dessverre. Endret 12. mai 2019 av Mehr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå