Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som har eller kjenner til hvitevarer av merket Gorenje? Jeg snakket med en selger i en butikk som anbefalte dette. Han mente at man da får mye for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Kjøpte en gorenje komfyr på lørdag faktisk... så det er litt tidlig for meg å si om den er bra eller ikke... Men hun i butikken anbefalte den ihvertfall. Har en venninne med gorenje kjøleskap, og hun er veldig fornøyd. Hun ønsker seg komfyr i samme merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 Har også kjøpt gorenje komfyr for en måned siden. Hittil funker den bra iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 Gorenje er utrolige bra hvitevarer og du får veldig mye for pengene ja. Er nok litt skeptisk til Gorenje vaskemaskin da..Men det kommer nok av at jeg aldri har vært borti de.. Men det til kjøkkenet er veldig bra og de har jo utrolig mye kult og stilig. Det var helt minimalt med reklamasjoner på de og vi hadde mange innom der en kjent hadde kjøpt gorenje og skrøt så fælt at den som kom ville ha det også. Flere av de jeg jobbet med valgt å innrede sine kjøkken med Gorenje fremfor noe annet da de kjøpte hus og pusset opp kjøkken De har ganske bra priser om du vil velge induksjon også. Både på frittstående og innebygd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 25. april 2005 #5 Del Skrevet 25. april 2005 Vi har hatt Gorenje komfyr i halvannet års tid, den fungerer helt perfekt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 25. april 2005 #6 Del Skrevet 25. april 2005 Har Gorenje fryseskap, og på jobb har vi Gorenje kjøleskap. Det funker helt greit. Da jeg kjøpte fryseskapet, sa selgeren at det var Bosch som produserte Gorenje i et eller annet øst-europeisk land, husker ikke hvilket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 25. april 2005 #7 Del Skrevet 25. april 2005 Gorenje har fabrikken sin i Slovakia.Startet opp i en by som heter Gorenje. Det var siemens og bosch som hadde det merket i norge før. Altså salg og ansvar for garanti og sånn. Nå har Gorenje egen salgsorganisasjon i Norge og er helt uavhengig siemens/bosch. Så det er litt feil av den selgeren å si at Bosch produserte. Mulig han har missforstått eller forklart det på en enklere måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. april 2005 #8 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har tro på Gorenje! Jeg vant en vaskemaskin, men solgte den siden vi akkurat hadde kjøpt ny. Den var utrolig lekker! Pappa har både Gorenje komfyr, oppvaskmaskin, mikrobølgeovn og kjølekskap-og alt fungerer flott. Jeg ville heller holdt meg unna Zanussi kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. april 2005 #9 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har hatt Gorenje komfyr i snart ett år. Fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #10 Del Skrevet 25. april 2005 Gorenje kan dere trygt vurdere seriøst. De er veldig bra. Komfyrene er av god kvalitet, og reklamasjonene er minimal, det er som oftest brukerfeil hvis det er noe. Skal en ha ventilator så er det lurt å velge gorenje. Stor kapasitet, og de er til lave priser i forhold til veldig mange andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. april 2005 #11 Del Skrevet 25. april 2005 Helt topp! Vi har både kjøkkenvifte, komfyr, kjøleskap, samt oppvaskmaskin i stål fra Gorenje, og er storfornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 28. april 2005 #12 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg ville heller holdt meg unna Zanussi kjøleskap. Hva er galt med Zanussi? Det har vi. Det har begynt å bråke (dure) en del i det siste... hmmm. :-? Det er ca. 3 1/2 år gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 28. april 2005 #13 Del Skrevet 28. april 2005 Vi har Gorenje komfyr og oppvaskmaskin. Men oppvaskmaskinen angrer vi på...Hadde tidligere en Bosch, og den var MYE bedre når det gjelder såpass viktige ting som PLASS! Vi har noen Ikea-tallerkner som er for høye, ikke er de unormalt store heller. Noe som irriterer. Vi ble derfor nødt til å heve overkurven (som er mulig), men da får man problem med vinglass med stett, f.eks Ikea vinglass får ikke plass i overkurven! Noe som m.a.o er veldig dumt! Man kan liksom ikke vaske både middagstallerkner og vinglass samtidig!!! Èn ting til som er dumt er at man er HELT avhengig av glanse-middel, ellers tørker den altfor dårlig! Vi brukte aldri glansemiddel på Bosch'en, og den tørket utmerket! Men ellers fornøyd med Gorenje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 28. april 2005 #14 Del Skrevet 28. april 2005 Oppvaskmaskin er ASKO genialt å stable i eller de nye maskinene til siemens/bosch med vario kurvsystem. Beste som er syns jeg. Liker ikke oppvaskmaskinene til Miele for jeg syns det er for mye pes med den bestikkkurven. Smak og behag det også selvfølgelig. Bestikket bli kjempebra, men avhengig av å stable det pent hver gang også. Ang Zanussi som det blir spurt om over her så er jo det et forhodlsvis rimelig merke og enklere enn mange andre skap. Tenker også på det med innstilling av temp og sånn, Anbefaler digitaldisplay der du kan se temp til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #15 Del Skrevet 28. april 2005 Gorenje har et meget godt renome og er veldig populært innen hvitevarer for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. april 2005 #16 Del Skrevet 29. april 2005 Hva er galt med Zanussi? Det har vi. Det har begynt å bråke (dure) en del i det siste... hmmm. :-? Det er ca. 3 1/2 år gammelt. Er det jeg mener... Både mamma og pappa (hver for seg!) har/hadde det, og det durer forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå