Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte på en jobb jeg angrer på, vil ikke jobbe med dette i sommer. Hva sier jeg hvis de ringer meg å vil ha meg på intervju?

Er det innafor å velge vekk en sommerjobb jeg ikke hadde trives i? Noe heter at man bare må ta det jobben som er....

Anonymkode: 7d63d...c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare trekke søknaden FØR evt intervjuforespørsel hvis det er krise å bli tilbudt den jobben? Ellers tenker jeg at en sommerjobb ikke trenger (eller alltid kan) være drømmejobben. Trenger ikke være relevant for utdanninga heller. 

Du vil kunne få attest på at du er pålitelig, lettlært, presis, har lite fravær i jobben osv, det er fint uansett jobb du søker på som ferdigutdannet. Du kan også få et kontaktnett som blir verdifullt. OG lære noe nytt 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du blir ringt så er det helt innafor å si at du ikke lenger er interessert. Om du synes det er ubehagelig å si så kan du også bare si at du har fått en annen jobb.

om det er greit å si nei til en sommerjobb du ikke vil trives i, det er jo helt opp til deg å bestemme. Nå kommer det litt an på hvor gammel du er osv, og hvor avhengig du er av å jobbe i sommer. Men så tett på sommeren så er de fleste stillingene bemannet allerede, og da ville hvert fall jeg takket ja til hva som helst, hvis jeg var avhengig av inntekt. Er jo uansett bare snakk om ca 2 mndr. Og all erfaring er god erfaring:)

Anonymkode: 3bb91...e8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...