Gå til innhold

Ekstrem brusavhengighet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker altfor mye brus. Og nå ii eksamensperioden må jeg ha hele tiden. Lettbrus det går i, og kan fint drikke oppmot 3 store flasker dagen. (4,5 liter!!!) Noe som slettes ikke er bra. Er det flere i en slik situasjon? Og som fant ut hva man kunne gjøre for å slutte? Jeg blir jo også så oppblåst i magen, og er jo ikke akkurat behagelig. Men er så suugen på noe hele tiden, er faktisk ille!

Anonymkode: bc697...80f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trapp gradvis ned?

Eller helst slutt å kjøp brus. Så enkelt!

Anonymkode: 14098...0ed

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trapp gradvis ned?

Eller helst slutt å kjøp brus. Så enkelt!

Føles virkelig ikke så enkelt :(
ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føles virkelig ikke så enkelt :(
ts

Hva om du kjøper tre små flasker brus pr dag i en periode? Og fordeler disse utover dagen. Og drikk mer vann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å slutte å være avhengig, må man slutte med det man er avhengig av. Legg merke til at ikke jeg heller sa at det er lett. Det er enkelt, ikke lett.

Anonymkode: d65f5...5e0

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Bytte ut brusen med mineralvann tilsatt kullsyre? 

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2019 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker altfor mye brus. Og nå ii eksamensperioden må jeg ha hele tiden. Lettbrus det går i, og kan fint drikke oppmot 3 store flasker dagen. (4,5 liter!!!) Noe som slettes ikke er bra. Er det flere i en slik situasjon? Og som fant ut hva man kunne gjøre for å slutte? Jeg blir jo også så oppblåst i magen, og er jo ikke akkurat behagelig. Men er så suugen på noe hele tiden, er faktisk ille!

Oi, hvordan er tennene dine? Du kommer til å få store syreskader som etser bort emaljen, fører til hull og du må bytte ut tennene!

Anonymkode: 750e1...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg byttet ut pepsi max med farris bris. Da fikk jeg vann med smak og jeg fikk kullsyren. 

Anonymkode: 5b016...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...