Gå til innhold

Er Detective Pikachu en barnefilm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne se den med kjæresten fordi vi digger pokemon, men føler det blir litt kjedelig hvis det er for barn. Noen som har sett den og kan svare? ^_^

Anonymkode: aa580...aa2

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, en barnefilm. 

Skrevet

Om du vil se filmen så se den og dritt i om den er for barn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig er Pokemon hovedsaklig produsert for barn....       

Anonymkode: 02457...84b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke en typisk Barnefilm. Var mange voksne der når vi var å så den 

Anonymkode: f3d6d...75d

AnonymBruker
Skrevet

Det er en barnefilm, historien er forutsigbar, men den har mye humor som går over hodet til barn som jeg satt å lo av senest i går:) Så liker dere pokemon så er den verdt å se synes jeg.

Anonymkode: 3693b...0d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror absolutt ikke det er en barnefilm. Er vel 11 årsgrense? Når Ryan Renolds er med i en film tar jeg høyde for at den ikke passer småbarn. 

Anonymkode: c06b1...def

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg og 2 venner så den nettop, å det var flere voksen referanser i den. Mange ungdommer og voksne i kinosalen. Samme stemme på pikachu som stemmen til Deadpool

Anonymkode: 3dd16...883

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg og 2 venner så den nettop, å det var flere voksen referanser i den. Mange ungdommer og voksne i kinosalen. Samme stemme på pikachu som stemmen til Deadpool

Anonymkode: 3dd16...883

Og en del av disse var muligens i følge med yngre søsken? 

Anonymkode: 02457...84b

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror absolutt ikke det er en barnefilm. Er vel 11 årsgrense? Når Ryan Renolds er med i en film tar jeg høyde for at den ikke passer småbarn. 

Anonymkode: c06b1...def

Det er 9 års grense ;)

Jeg har ikke sett den enda, men skal snart se den med familien min, og jeg gleder meg. Tror det er en film som både 9 - åringen og vi foreldre (som vokste opp med pokémon) kan synes er gøy. 

AnonymBruker
Skrevet

Er niårs-grense, men jeg kjenner i hvert fall mange voksne som har tenkt til å se den! Har inntrykk av at det er en del humor som går over hodet på barna, så jeg tipper det er en film som både voksne og (litt større) barn kan ha glede av. 

Pokemon Go er jo feks et spill som er/var like populært blant voksne som blant barn, også er det jo mange som nå er voksne som hadde et forhold til Pokemon da de var små. Det er et univers som «tilhører» både voksne og barn, og det synes jeg personlig er helt herlig! 

Anonymkode: aa9ed...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...