AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Jeg vil bytte navn pga private greier og at jeg ikke får være i fred. Så bytte etternavn til et navn som er så vanlig og mange har. Jeg vil forsvinne "i mengden" med det etternavnet. Og da blir det ikke lett å finne meg eller mitt. Noen som har gjort noe slikt, hvordan gikk det og ble det slik du tenkte? Anonymkode: 121ab...1fb
MortenMinstelønn Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har ingen erfaring med det, men pass på alle digitale avtrykk. Tenk nøye igjennom alt som har med nettet å gjøre. Kan du få noe hjelp fra personer som har ekspertise?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 8 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg har ingen erfaring med det, men pass på alle digitale avtrykk. Tenk nøye igjennom alt som har med nettet å gjøre. Kan du få noe hjelp fra personer som har ekspertise? Takker så for svar. Kan du utdype hva du mener med det? Er så uerfaren med dette at jeg trenger å høre mest mulig! Anonymkode: 121ab...1fb
MortenMinstelønn Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Jeg er jo ikke rett person, men jeg vet f.eks politiet har prosedyrer for sånt. Jeg tror det å google er god start. Hvis du har ressurspersoner som en advokat, vil denne personen kunne hjelpe det til ekspertise. Kjenne ikke din situasjon og kommer ikke til å spørre. Synd at du må gjøre det. Jeg ønsker deg lykke til.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg er jo ikke rett person, men jeg vet f.eks politiet har prosedyrer for sånt. Jeg tror det å google er god start. Hvis du har ressurspersoner som en advokat, vil denne personen kunne hjelpe det til ekspertise. Kjenne ikke din situasjon og kommer ikke til å spørre. Synd at du må gjøre det. Jeg ønsker deg lykke til. Takk så mye Anonymkode: 121ab...1fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå