Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bytte navn pga private greier og at jeg ikke får være i fred. 

Så bytte etternavn til et navn som er så vanlig og mange har. Jeg vil forsvinne "i mengden" med det etternavnet. Og da blir det ikke lett å finne meg eller mitt. Noen som har gjort noe slikt, hvordan gikk det og ble det slik du tenkte?

Anonymkode: 121ab...1fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det, men pass på alle digitale avtrykk. Tenk nøye igjennom alt som har med nettet å gjøre. Kan du få noe hjelp fra personer som har ekspertise?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har ingen erfaring med det, men pass på alle digitale avtrykk. Tenk nøye igjennom alt som har med nettet å gjøre. Kan du få noe hjelp fra personer som har ekspertise?

Takker så for svar. Kan du utdype hva du mener med det? Er så uerfaren med dette at jeg trenger å høre mest mulig! :)

Skrevet

Jeg er jo ikke rett person, men jeg vet f.eks politiet har prosedyrer for sånt. Jeg tror det å google er god start. Hvis du har ressurspersoner som en advokat, vil denne personen kunne hjelpe det til ekspertise.

Kjenne ikke din situasjon og kommer ikke til å spørre. Synd at du må gjøre det. Jeg ønsker deg lykke til.   

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg er jo ikke rett person, men jeg vet f.eks politiet har prosedyrer for sånt. Jeg tror det å google er god start. Hvis du har ressurspersoner som en advokat, vil denne personen kunne hjelpe det til ekspertise.

Kjenne ikke din situasjon og kommer ikke til å spørre. Synd at du må gjøre det. Jeg ønsker deg lykke til.   

Takk så mye :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...