Gå til innhold

Skjønner folk hva det betyr for mot parten å bli graderer til god nok å pule, men ikke annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe kjekt akkurat. 

Anonymkode: 0a0de...db5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått følelser for en ff? 

Anonymkode: 9d3d0...fd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått følelser for en ff? 

Anonymkode: 9d3d0...fd0

Skikkelig frustrerende. 

AnonymBruker
Skrevet

Da er man i det minste pulbar. Mange er ikke det en gang. Så det kan man ta som et kompliment.

Anonymkode: c09b8...f14

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er man i det minste pulbar. Mange er ikke det en gang. Så det kan man ta som et kompliment.

Anonymkode: c09b8...f14

Får gjøre det da, men frustrerende å oppleve. 

AnonymBruker
Skrevet

Å være pulbar som jente er ikke kvalitetstegn da jenter har tilfeldig sex med gutter kjekkere en de er pene. Og gutter puler jenter de kan tømme seg i men aldri inngå en seriøs relasjon med. 

Anonymkode: e1c91...928

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer gjerne det. Føler ikke det er noe kompliment egentlig nei. 

Skrevet

Skulle gjerne hørt det en gang i livet, men det er for sent nå. Tror jeg kunne levd lenge på det. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Skulle gjerne hørt det en gang i livet, men det er for sent nå. Tror jeg kunne levd lenge på det. 

Hva ville du hørt? 

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du hørt? 

«Jeg orker ikke noe forhold med deg, kan vi ikke bare ha sex?»

Livet mitt har gått ut på: «Jeg er så lei av menn som bare er ute etter sex, du ser meg, og ivaretar meg» 

Hyggelig det, men det har gjort meg til et jævla intetkjønn 😄 Ikke moro. Jeg trodde det kunne være en inngang til noe mer, fra 25-35-45 år. Nå er det nok

Endret av Cronosgjesten
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Eller de tror du er for dum til å tenke at du kun er bra nok for sex og derfor ikke tar skade av å bli brukt litt. Vil anbefale deg å si det høyt til den som bruker deg. Vær konfronterende rett og slett. 

Anonymkode: 499b1...835

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Eller de tror du er for dum til å tenke at du kun er bra nok for sex og derfor ikke tar skade av å bli brukt litt. Vil anbefale deg å si det høyt til den som bruker deg. Vær konfronterende rett og slett. 

Tror du det funker med samme fremgangsmåte på de som bare er ute etter å tømme deg emosjonelt, men ikke er interessert i noe særlig fysisk? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Tror du det funker med samme fremgangsmåte på de som bare er ute etter å tømme deg emosjonelt, men ikke er interessert i noe særlig fysisk? 

Hvorfor skulle det ikke det? Ser ingenting galt i å påpeke at man ikke er interessert i å være noens klagemur? På den andre siden har man ingen rett til å fremlegge det som "Jeg hører på deg, om du ligger med meg". Det er byttehandle/prostitusjon og ikke kjærlighet. Men man kan selvsagt takke nei til å få mast ørene full av andres problemer.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det ikke det? Ser ingenting galt i å påpeke at man ikke er interessert i å være noens klagemur? På den andre siden har man ingen rett til å fremlegge det som "Jeg hører på deg, om du ligger med meg". Det er byttehandle/prostitusjon og ikke kjærlighet. Men man kan selvsagt takke nei til å få mast ørene full av andres problemer.

Det var ikke det jeg snakket om, men det er nok like vanlig å bli «lurt med løfter om noe mer», om «mer» er er dypere forhold, eller sex. Jeg har aldri forlangt noe som helst. Jeg har stilt hele meg til disposisjon fordi jeg ble fortalt at jeg var «hele pakka». Det viste seg i flere tilfeller at man ikke hadde noen særlig interesse av den pakka etter at man hadde felles nøkkel og inngangsdør. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Cronosgjesten said:

Dette høres egentlig litt ut som motparten til å bare bli brukt for sex.

Altså, på samme måte som menn bruker kvinner kun for sex, så bruker kvinner menn på denne måten.

Ingen får egentlig det de ønsker.

Anonymkode: 9420e...c13

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Det var ikke det jeg snakket om, men det er nok like vanlig å bli «lurt med løfter om noe mer», om «mer» er er dypere forhold, eller sex. Jeg har aldri forlangt noe som helst. Jeg har stilt hele meg til disposisjon fordi jeg ble fortalt at jeg var «hele pakka». Det viste seg i flere tilfeller at man ikke hadde noen særlig interesse av den pakka etter at man hadde felles nøkkel og inngangsdør. 

Jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener. Jeg tenker at uansett hva som gjør at man føler seg brukt, har man lov til å påpeke det og si at det ikke er greit. Og jeg mener det er lurt, fordi det er lettere å bruke noen som ikke gir utrykk for at de føler seg brukt. "Den som tier samtykker".

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo ikke motparten sitt problem. Denne får akkurat det den ønsker og slipper noe mer styr. Med andre ord har du inngått en "avtale" der den andre parten får det denne vil, mens du selv ikke får det du vil. Da er det ditt eget ansvar å ikke fortsette, og egentlig å ikke inngå "avtalen" i det hele tatt. Folk må rett og slett ta mer ansvar for seg selv og eget liv. 

Det blir litt som å gi noen en hundrelapp uten mer om og men, for så senere å klage på at du ikke fikk en frossenpizza og halvliter cola tilbake. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er overfladisk av meg men av og til ønsker jeg mer å få høre at jeg er pulbar enn at jeg er så grei å prate med og hvor smart jeg er 😫 

Anonymkode: f00e7...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig frustrerende. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får gjøre det da, men frustrerende å oppleve. 

Er du ikke fornøyd med tingenes tilstand få du få deg en ryggrad, slutte å ta til takke med smuler og oppfører deg som en dørmatte og ta grep for å ende situasjonen.

Anonymkode: 78c88...0fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Cronosgjesten skrev:

«Jeg orker ikke noe forhold med deg, kan vi ikke bare ha sex?»

Livet mitt har gått ut på: «Jeg er så lei av menn som bare er ute etter sex, du ser meg, og ivaretar meg» 

Hyggelig det, men det har gjort meg til et jævla intetkjønn 😄 Ikke moro. Jeg trodde det kunne være en inngang til noe mer, fra 25-35-45 år. Nå er det nok

Så du ville heller hatt sex uten den tanken. 

Jeg går og å håper å finne en som ønsker mer enn bare sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...