Chiquita Skrevet 28. august 2002 #1 Skrevet 28. august 2002 Må man til den vanlige legen først, for å få henvisning til gynekolog, eller kan jeg bestille time hos gynnekolog uten å ha vært innom fastlegen først??? Jeg har tenkt på å starte utredning etter jul, men har ikke lyst til å dele dette med fastlegen (jeg og fastlegen kommer overhodet ikke overens!!! Fikk spm fra fastlegen i fjor hvorfor jeg som bare var 19 år ønsket et barn!!! Da jeg forklarte dette svarte han meg på en spydig måte at han ikke syntes jeg skulle får barn før jeg var minst 25 år, godt gift, og alt det der!!! HAR HAN LOV TIL Å SI SÅNNT????) :evil:
Gjest Mocca Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Kan du ikke skifte fastlege? Det må da være opp til deg når du vil ha barn eller ikke, eller kanskje han mente å gi deg noen kloke råd men at de kom ut litt feil?? Det finnes gynekologer som driver for seg selv, utenom et legekontor. Jeg ville ringt til en av dem (gule sider) og hørt. Om du forklarer problemet bør vel det gå greit. Nå er ikke jeg sikker på prisen nå da, men det kan du jo også høre om. LYKKE TIL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå