AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Jeg skal sende ett brev å har fornavn,etternavn og postnr men mangler gateadresse og husnr. Vi bor i en kommune med ca 20.000 innboere å hun har ett sjeldent fornavn. Er det noe håp om at brevet kommer frem likevel? Finner ikke adressen på nettet heller. Anonymkode: 27dce...6b5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Ville ikke vært så sikker på at det vil det dessverre. Ingen muøgojer for å kontakte vedkommende og spørre om adressen hennes? Hvis ikke er det ikke så mye å gå på. Om du har vært der, kan du forsøke google maps og "vandre rundt" og se om du finner det. Anonymkode: b3f43...bb8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke vært så sikker på at det vil det dessverre. Ingen muøgojer for å kontakte vedkommende og spørre om adressen hennes? Hvis ikke er det ikke så mye å gå på. Om du har vært der, kan du forsøke google maps og "vandre rundt" og se om du finner det. Anonymkode: b3f43...bb8 Kan dessverre ikke spørre om adressen å har heller ikke vært der,vet bare postnr og stedsnavn men ikke gateadressen. Anonymkode: 27dce...6b5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Før i tiden ville ikke dette vært et problem, da visste postbudene ALT! 😂 Nå er jeg mindre sikker.. Går utifra at du har både googlet, søkt på gule sider og på 1881? Visst ikke må du jo bare ta en sjanse.. Send rekommandert, så vet du om det kommer frem. Anonymkode: 6eb98...73d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før i tiden ville ikke dette vært et problem, da visste postbudene ALT! 😂 Nå er jeg mindre sikker.. Går utifra at du har både googlet, søkt på gule sider og på 1881? Visst ikke må du jo bare ta en sjanse.. Send rekommandert, så vet du om det kommer frem. Anonymkode: 6eb98...73d Ja har prøvd begge deler men fant ikke adressen der. Anonymkode: 27dce...6b5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 Etter litt jobbing fant jeg hele adressen likevel heldigvis Anonymkode: 27dce...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå