AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Jeg har nemlig ikke tatt verdens beste valg i karrierevalg, selv om det er det eneste som endelig føltes riktig. Det har bare ikke gått etter planen, men jeg vet ikke om det er karriere eller livet jeg skal skylde på der. Jeg er nødt til å finne meg i det minste noe midlertidig. Jeg har penger på bok så jeg går ikke på nav. Men det tærer på selvtilliten min at jeg ikke har inntekt Jeg er ike lat, jeg har vært i jobb i 7 år, og over fulltid da jeg har tatt mye overtid i tillegg. Men så begynte jeg å besvime, og nå har jeg lidd av depresjon. Jeg fikk en deltidsjobb mens jeg var hjemmeværende men denne klarte selvfølgelig å gå konkurs! noe som også irriterer meg! jeg hadde hatt jobben enda dersom den bedriften bare kunne klart å prioritere riktig! Jeg liker fysisk aktivitet. Jeg har jobbet på restaurant før og det var mye å vaske etterpå før stengetid. Jeg liker nok best å jobbe alene. Ser nå på renholdsstilling, det er det som er ledig som jeg kan passe som. Jeg liker å bruke kroppen. Men det jeg er redd for , er om det blir uoverkommelig. Gjester som roter på pur faen for å gjøre jobben min ille (tror folk flest ikke gjør dette?) Kan noen bare komme med erfaringene sine? Er det veldig lavstatus å være 26 og være renholder? for en periode...? Som sagt, jeg liker å bruke kroppen..... Anonymkode: d89af...583
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Du kan jobbe med renhold på flere steder enn hoteller. Hva med på sykehus? Eller kontorer, butikker? Renholdere er en utrolig viktig yrkesgruppe. På sykehuset hvor jeg jobber er det renholdere i alle aldre, både unge på din alder og eldre i 60-årene. Anonymkode: e71fd...da9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan jobbe med renhold på flere steder enn hoteller. Hva med på sykehus? Eller kontorer, butikker? Renholdere er en utrolig viktig yrkesgruppe. På sykehuset hvor jeg jobber er det renholdere i alle aldre, både unge på din alder og eldre i 60-årene. Anonymkode: e71fd...da9 Dette er leiligheter som leies ut. Ser ingen sommerhjelp stilling på sykehusene Anonymkode: d89af...583
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er leiligheter som leies ut. Ser ingen sommerhjelp stilling på sykehusene Anonymkode: d89af...583 OK. Å vaske leiligheter er sikkert en grei jobb det. Kan ikke tenke meg at de som leier der vil grise ekstra fordi andre vansker for de. Anonymkode: e71fd...da9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Jeg jobber ikke som renholder selv, men jobber på en avdeling som også utfører renhold og har dermed over femti renholdere som kolleger. Dette er en stor bedrift og renholderne har stort sett sine bygg de er ute på så jeg møter dem bare noen ganger i året, men sjefen deres sitter her sammen med meg. Renholderne er en utrolig variert arbeidsgruppe, men etnisk norske er i mindretall. Ung jente som bare er desperat etter «en hvilken som helst jobb» ville neppe blitt kalt inn til intervju en gang. Man ønsker personell som er interessert i faget og som ønsker å bli en stund. Dette gjelder for så vidt sommerjobbene også, men der tar man gjerne inn yngere folk, studenter etc. Jeg kjenner ikke til hotellbransjen, men i vår virksomhet er det ingen som gjør jobben vanskelig for renholderne med vilje. Ingen har en uoverkommelig arbeidshverdag, og de fleste jobber svært selvstendig og alene, men hovedsakelig på dagtid fra 06-13:30. Forsøk å sende åpne søknader til større bedrifter som du tenker har renhold i egen regi. De større firmaene som ISS osv. kan også være åpne. Anonymkode: 79c44...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå