Gå til innhold

"Bryllupsfeber" på TVN mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag kveld kl 19 starter dokudramaserien "Bryllupsfeber" på TVNorge. Man får følge skandinaviske par som forbereder bryllupet sitt. :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Mandag kveld kl 19 starter dokudramaserien "Bryllupsfeber" på TVNorge. Man får følge skandinaviske par som forbereder bryllupet sitt. :rosasmil:

Typisk! Har ikke TVNorge men artig om noen kan legge inn referat :ler:

Skrevet

Si fra hvis noen vet når det skal gå i reprise!!(hvis det gjør det da..)

Skrevet

Gleder meg stort! Håper bare det går an å dra litt nytte fra det - at det er forholdsvis normale par som skal planlegge bryllup. Om det er bryllup i Celina-Midelfart-pengeklassen får jeg ikke like mye utbytte av programmet - om dere skjønner?

Uansett, artig med slike programmer :)

Skrevet

Gleder meg.. :P

Jeg er på jobb men videomaskinen er stilt inn på opptak.

Tror det er nokså normale folk som skal være med, fordi jeg husker de søkte etter folk som skulle gifte seg. Det er en stund siden da. :)

Skrevet

Kjempe :) Kanskje man skal ta en pause i oppgaveskrivinga da :)

Skrevet

Oooooh! :o Det hadde jeg ikke fått med meg!

Takk for informasjonen! :vinke:

Skrevet

ja, håper også at det er nokså "normale" folk som deltar, så to av jentene på oslotv for litt siden, og hun ene virket noe prinsesse aktig i måten hun skulle organisere det hele på :) men for all del - det blir spennende å se!!!!!!

Skrevet
Gleder meg.. :P  

Jeg er på jobb men videomaskinen er stilt inn på opptak.

:)

Me toooo.....

Skrevet

Håper virkelig dette programmet er bra nå... har droppet treningen for å se på det... :oops: bryllupsgal??jeg??

:ler:

Skrevet

vi er flere som er gale :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke gal, jeg, bare drømmer..... skal han ikke fri snart da???? *venter*.....

Gjest gjesta
Skrevet
Er ikke gal, jeg, bare drømmer..... skal han ikke fri snart da???? *venter*.....

Har dere snakka om det? ;)..

Så det nå, heilt greitt program. Greitt å se hvordan det foregår med planlegginga :)

Men litt stressende med at hun skulle ha med ungen overalt, hørte jo såvidt hva hun sa.. :ler:

Ellers ganske bra.. Men skifta kanskje litt for kjapt mellom de forskjellige parene..

Hva syns dere andre?

Skrevet

Egentlig litt skuffet jeg... Veldig mye klipping og rotete filming, spør du meg! :roll: Ikke så lett å henge med liksom - komme skikkelig inn i stemningen og drømme seg bort!!!

Men meg om dét!

Skal uansett være sagt at det kilte godt i magen da kirkeklokkene ringte en gang der...:hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...